شیائومی آمار بیشترین فروش گوشی های هوشمند در هند را به خود اختصاص داد

شرکت شیائومی که چند سالی است به عنوان تولید کننده گوشی های هوشمند نشان داده است حرفی برای گفتن دارد و همواره محصولاتی با مشخصات مناسب و جذاب را به بازار عرضه کرده است. آخرین اخبار جامعه آماری کانتر پوینتت ریسرچ نشانگر بهترین میزان فروش این شرکت در هند را نشان می دهد. شیائومی توانسته است با پشت سر گذشته غول کره ای، سامسونگ رتبه اول فروش را در این کشور به خود اختصاص دهد.

این شرکت چینی توانسته است با میزان فروش 27 درصدی رتبه اول فروش کشور هند را به خود اختصاص دهد بعد از شیائومی به ترتیب سامسونگ، ویوو، میکرو ماکس و اپو قرار گرفته اند که رده دوم برای شرکت کره ای جای تعجب دارد و همچنین فروش کم اپو که توقعات از این شرکت بسیار بالا بود از اتفاقات جالب این جامعه آماری جدید می باشد.

هند با توجه به اینکه دومین بازار بزرگ قاره آسیا بعد از چین را دارا می باشد نشان داده است که این آمار چقدر می تواند معتبر باشد و نکته جالب تر این است که بیشترین فروش بازار هند مربوط به گوشی های میان رده با قیمت های بین 150 تا 250 دلاری بوده است، این شرکت چینی نیز بیشترین فروش خود را مدیون شیائومی پوکوفون f1 است که در هند Poco F1 شناخته می شود، سامسونگ نیز برای رقابت با این گوشی هوشمند سری جی محصولات خود را برای مثال، گلکسی جی 7 و گلکسی جی 8 را روانه بازار کرد که گویا این محصولات میان رده نتوانسته اند حریف شرکت شیائومی و مخصوصا Poco F1 شوند.

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد