شیائومی می میکس 3 اولین گوشی مجهز به 10 گیگابایت رم

شیائومی می میکس 3 قرار است 25 اکتبر امسال به صورت رسمی معرفی شود ولی وب سایت چینی و معتبر ویبو تصویری را در رابطه با این محصول منتشر کرده است که خبر از یک رم جدید و مودم ارتقاء یافته جدید می دهد.

درتصویر منتشر شده مشخص است که 5G نشان دهنده اینترنت نسل پنجم و 10G نشان دهنده مشخصات رم این گوشی هوشمند جدید خواهد بود. این گوشی هوشمند که قرار است کمتر از 10 روز دیگر رونمایی شود به نظر می رسد اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از رم 10 گیگابایتی بهره خواهد برد با توجه به اینکه حداکثر میزان رم به کار رفته در گوشی های هوشمند 8 گیگابایت بوده است این اتفاق قدم رو به جلوی بسیار موثری برای این شرکت چینی خواهد می باشد.

با توجه به اینکه آمریکا اولین کشوری بود که از نسل پنچم اینترنت برای شهر های بزرگ استفاده کرده است دیگر باید شاهد همه گیر شدن این اتفاق باشیم و گوشی های هوشمند نیز از این اتفاق مستثنی نخواهند بود و گویا با توجه به اینکه تا کنون هیچکدام از گوشی های هوشمند مجهز به مودم با قابلیت پوشش شبکه 5G نمی باشند، شیائومی تصمیم گرفته است این محصول جدید خود را مجهز به مودم با قبلیت پشتیبانی از شبکه 5G کند.

پست های مرتبط

هر دو مدل آیفون 16 پرو و پرومکس اپل با لنز پریسکوپ مجهز می‌شوند

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل باشند

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !

3 نظرات

ویدئو منتشر شده از شیائومی می میکس ۳ با قابلیت جذاب موبایل و تبلت .بنچیمو مهر 25, 1397 - 8:09 ب.ظ
[…] از یک هفته تا رونمایی از شیائومی می میکس ۳ باقی مانده است و شایعات بسیاری در مورد این گوشی هوشمند […]
پشتیبانی پرچمدار آینده وان پلاس از نسل پنجم شبکه اینترنتی (۵G) .بنچیمو آبان 1, 1397 - 12:39 ب.ظ
[…] بعد از اعلام رسمی شیئائومی مبنی بر استفاده از نسل پنجم شبکه اینترنتی در پرچمدار بعدی خود یعنی شیائومی می میکس ۳ حال، امروز در کنفرانس اختصاصی به شبکه های ۴G و ۵G که در هنگ کنگ برگزار شد شرکت های به نام و معتبر از فناوری و برنامه های آینده خود در خصوص پشتیبانی از نسل پنجم شبکه ها اینترنتی اعلام کردند. […]
سامسونگ گلکسی اس ۱۰ در جستجوی بهترین ها موبایل و تبلت .بنچیمو آبان 30, 1397 - 8:43 ب.ظ
[…] شیائومی می میکس ۳ با قابلیت پوشش شبکه اینترنتی نسل پنجم…. از جمله خبر های داغ عرصه گوشی های هوشمند همین محصول بود و حال نوبت به سامسونگ رسیده تا برای نسل بعدی پرچمداران خود از قابلیت هایی فراتر از شایعات منتشر شده استفاده کند. این غول کره ای قرار است برای سال میلادی جدید گلکسی اس ۱۰ را رونمایی کند و طبق معمول توقعات از این شرکت کره ای بسیار بالاست. گلکسی اس ۱۰ قرار است در چهار مدل به صورت رسمی رونمایی شود، درمیان این چهار پرچمدار جدید قرار است یکی از این محصولات به رم ۱۲ گیگابایتی مجهز شود که این میزان رم از این حیث رکورد دار است، و شیائومی می میکس ۳ را نیز پشت سر گذاشته است. در آمار منتشر شده هوآوی p30 pro نیز قرار است از همین میزان رم بهره ببرد. پوشش شبکه اینترنتی نسل پنجم نیز از جمله قابلیت هایی خواهد بود که با توجه به همه گیر شدن نسل جدید دراین محصولات پشیبانی خواهد شد. […]
دیدگاه بگذارید