ویدئویی از مراحل ساخت صحنه ای جذاب با موتور گرافیکی Unreal Engine 4

هر بازی در هر سبکی، نیازمند محیطی برای مدیریت و اجرای بازی است. ممکن است بازی با سبک های مختلف اول شخص تولید شود که در آن صورت باید جزئیات بسیاری را در محیط اطراف خلق کرد. اما در برخی از بازی ها مانند بازی های مسابقه ای، خودرویی و موتورسواری، نیاز به جزئیات بسیار در بعضی از بخش ها نیست. به هر حال هر بازی تنها به وسیله یک موتور گرافیکی مانند Unreal Engine 4 خلق می شود که البته هر چه قدرت آن موتور گرافیکی بیشتر باشد، شاهد جزئیات و جذابیت بیشتر در بازی هستیم.

موتور بازی سازی Unreal Engine توسط شرکت Epic Games ساخته شد و اولین بار هم نزدیک به 20 سال قبل در بازی Unreal به نمایش در آمد. این موتور گرافیکی قدیمی بارها مورد بهینه سازی قرار گرفت و نسخه های مختلفی از آن بیرون آمد تا نهایتاً نسخه Unreal Engine 4 این موتور گرافیکی پایه گذاری شد و پس از سال ها در بازی ها مورد استفاده قرار گرفت.

با این که این موتور گرافیکی قدیمی است اما همچنان می توان بروی قدرت ساختار و پردازش آن حساب باز کرد. در این ویدئو، صفر تا صد مراحل ساخت صحنه ای از یک شهر متروکه را می بینید که در آن با مهارت سازنده و البته قدرت بالای این موتور گرافیکی برای خلق صحنه ای این چنینی روبرو می شویم.

پست های مرتبط

آموزش آپدیت جدیدترین بایوس مادربردهای گیگابایت تست عملکرد پردازنده

بررسی یکی از بهترین میکروفون های زیر 10 تومان MSI IMMERSE GV60 STREAMING

آموزش بروزرسانی بایوس و فعال کردن پروفایل اینتل در مادربردهای ایسوس

1 دیدگاه

بصیری دی 5, 1397 - 12:13 ب.ظ
وای فوق العاده بود خیلی جالب
دیدگاه بگذارید