طراحی سامسونگ گلکسی نوت 10 مشابه با هواوی پی 30 پرو؟

طبیعتا پیش از رونمایی رسمی هر پرچمداری، مخصوصا پرچمداران بنامی چون سامسونگ شایعات بسیاری به بیرون درز پیدا می کند. تا کنون نیز شایعات بسیاری را از مشخصات در نظر گرفته شده برای پرچمدار جدید سری نوت سامسونگ شاهد بوده ایم. طراحی سامسونگ گلکسی نوت 10 یکی از پر بحث ترین موضوعات این گوشی هوشمند بوده است. اما دز طراحی جدید پیش بینی شده اتفاقان جالبی افتاده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

طراحی سامسونگ گلکسی نوت 10

تا به همین امروز شایعات بسیاری از این گوشی هوشمند منتشر شده است. اما این بار با توجه به اینکه بعد از معرفی گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10، منتظر رونمایی پرچمداران جدید سری نوت این شرکت هستیم، شایعات کمی رنگ واقعیت به خود گرفته اند.

پرچمدارن جدید سری نوت، بله درست است. سامسونگ این بار تصمیم گرفته تا برای اولین بار در تاریخ گوشی های هوشمند سری نوت خود، از بیش از یک پرچمدار رونمایی کند. طبق شایعات منتشر شده به احتمال زیاد، گلکسی نوت 10 . گلکسی نوت 10 پرو نام های در نظر گرفته شده برای پرچمداران جدید این غول کره ای خواهند بود.

اما شاید بسیاری معتقد بودند که سامسونگ همانند گلکسی اس 10 پلاس برای این گوشی های هوشمند نیز از دوربین های سلفی دوگانه با ناچ اینفینیتی o بهره خواهد برد اما گویا داستان چیز دیگری است.

ناچ اینفینیتی o اما متفاوت

درست است سامسونگ تصمیم دارد برای این پرچمداران از ناچ زیبای اینفینیتی o استفاده کند، اما حفره در نظر گرفته شده برای قرار گیری سنسور دوربین سلفی این بار در مرکز صفحه نمایش قرار خواهد گرفت. البته دیگر شاهد دو حفره نخواهیم بود و پرچمداران سری نوت از تنها یک سنسور برای دوربین سلفی بهره مند خواهند شد.

در مورد دوربین های اصلی نیز، تقریبا مطمئن شده ایم که همانند گلکسی اس 10 5G دوربین های اصلی چهار گانه ای برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد. اما معماری قرار گیری دوربین های اصلی، هنوز مشخص نشده. در طراحی جدید پیش بینی شده معماری عمودی برای دوربین های اصلی در نظر گرفته شده اما با توجه به آنچه در تصویر می بینید طراحی پشت این گوشی کاملا مشابه با طراحی در نظر گرفته شده برای هواوی پی 30 پرو می باشد.

گویا این طراحی یکی از متحتمل ترین طراحی های در نظر گرفته شده برای پرچمداران جدید سری نوت سامسونگ می باشند. تنهای باید منتظر بود و دید بالاخره سامسونگ قصد دارد از چه طراحی برای این غول های قدرتمند استفاده کند. نظر شما چیست؟

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد