طرح احتمالی شیائومی میکس 3 واحتمال انتشار در شهریور ماه

 

انتظار می رود شیائومی محصول جدید خود میکس 3 را همانند ویوو نکس با دوربین پاپ آپ روانه بازار کند. شیائومی در شهریور ماه سال گذشته گوشی هوشمند میکس 2 را روانه بازار کرده بود و همچنین پیشتر میکس 2 اس را در فروردین ماه به بازار ارائه کرد. طبق شایعات و تصاویر منتشر شده در فضاهای مجازی چینی سری جدید گوشی های هوشمند این کمپانی با نام میکس 3 در شهریور ماه امسال رونمایی خواهد شد.

شایعات بیانگر این است که پرچمدار جدید شیائومی از سری قبلی خود باریک تر خواهد شد و نیز همانطور که گفته شده در جلوی گوشی خبری از دوربین سلفی نخواهد بود و همچون پرچمدار ویوو نکس از دوربین سلفی پاپ آپ استفاده میشود که در هنگام نیاز به عکسبرداری سلفی دوربین جلو نمایان خواهد شد.

طبق پوستر تبلیغاتی منتشر شده از میکس 3 احتمال رونمایی این پرچمدار جدید در شهریور ماه بسیار قوی می باشد. دوربین های پاپ آپ که در ویوو نکس بازخورد خوبی داشته این بار شیائومی نیز میخواهد از این قابلیت استفاده کند هر چند این اتفاق جدیدی در دنیای گوشی های هوشمند نیست ولی شیائومی از جمله شرکت های منطقی است که همواره از اتفاق هایی که بازخورد خوبی دارد استقبال کرده است ، این بار نیز از تکنوولوژی دوربین های پاپ آپ در پرچمدار جدید خود استفاده خواهد کرد.

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود