عنوان رسمی فیلم ترسناک آنابل 3 مشخص شد: “آنابل به خانه می آید”

سومین قسمت از فیلم ترسناک آنابل که اولین قسمت آن در سال 2014 منتشر شد در راه است. آنابل اسپین آف “احضار” است که یکی از فیلم های برتر ژانر وحشت محسوب میشود. اکنون عنوان قسمت سوم آنابل، این عروسک رازآلود مشخص شده و “آنابل به خانه می آید”، نام رسمی این فیلم خواهد بود. James Wan که کارگردانی فیلم “احضار” را به عهده داشته، این بار نویسنده قسمت سوم آنابل است.

از سال 2013 که فیلم اصلی “احضار” منتشر شد، 5 فیلم از این فرنچایز تولید شده و میزان فروش آنها در جدول باکس آفیس، بیش از 1.5 میلیارد دلار در سراسر جهان بوده است. سه سال پس از اکران قسمت اول احضار، قسمت دوم این عنوان نیز اکران شد و اسپین آف این عنوان که آنابل باشد نیز مسیر یکسانی را طی کرده است. سال گذشته نیز اسپین آف دیگری با عنوان “راهبه” اکران شد که استقبال از آن، به خوبی “احضار” نبود. تابستان امسال “آنابل به خانه می آید” که در این قسمت برای اولین بار Warren ها نقشی در داستان اصلی را بازی میکنند.

ساخت قسمت سوم آنابل اولین بار در تابستان سال قبل تائید شد اما از آنجایی که دو قسمت قبلی این عنوان، جمعا بیش از 500 میلیون دلار فروش داشتند، این اتفاق پیش بینی نمیشد. حال با اعلام عنوان رسمی این قسمت از عروسک آنابل توسط حساب توییتر این عنوان، باید خود را برای تماشای “آنابل به خانه می آید” آماده کنیم. در این قسمت Vera Farmiga و Patrick Wilson بازگشته اند تا باری دیگر نقش Lorrain و Ed را ایفا کنند. هر چند این دو شخصیت های اصلی داستان نخواهند بود.

نقش اصلی این بار توسط دختر آنها یعنی جودی ایفا خواهد شد که این نقش توسط McKenna Grace ایفا خواهد شد. در فیلم احضار، نقش جودی توسط Sterling Jerins بازی شده بود اما به عقیده یکی از تهیه کنندگان آنابل سه، وی آماده ایفای یک نقش اصلی نبوده است. خوشبختانه “آنابل به خانه می آید” قرار نیست برای سومین بار داستان عروسک را بازگو کند. در اولین قسمت آنابل، این کار انجام شد و در قسمت دوم، خط زمانی فیلم حتی عقب تر رفت. حالا “آنابل به خانه می آید” دوباره حال و هوای فیلم اصلی احضار را دارد. عروسکی که در کمد خانه Warren ها محبوس شده، قرار نیست، قصد ماندن در آنجا را ندارد. آنابل برمیگردد!

پست های مرتبط

طبق یک پژوهش جدید 53% از گیمرها بازی‌های تک‌نفره را ترجیح می‌دهند

فضای جهان‌باز بازی Ghost of Yotei ماهیت تکراری‌بودن کمتری نسبت به Ghost of Tsushima دارد

بازی Gran Turismo 7 در پلی‌استیشن 5 پرو از 8K با نرخ 60 فریم پشتیبانی می‌کند