فروش گسترده بازی Assassin’s Creed: Mirage تنها در یک هفته!

یوبیسافت بازی Assassin’s Creed Mirage را پرفروش‌ترین بازی خود در نسل جدید می‌داند. این بازی در تاریخ 5 اکتبر 2023 برای PS4، PS5، Xbox One ،Xbox Series X/S و PC عرضه شد و نسخه iPhone 15 Pro آن نیز در اوایل سال 2024 منتشر خواهد شد.

یوبیسافت اعلام کرده است که تعداد بازیکنان این بازی با دوران موفق بازی‌های قبلی مانند Assassin’s Creed Origins و Assassin’s Creed Odyssey هم‌سو است و آن‌ها از استقبال مثبت بسیار خوشحال‌اند. توسعه این بازی توسط استودیوی یوبیسافت بوردو انجام شده است که استودیو ساخت Assassin’s Creed Valhalla: Wrath of the Druids نیز بوده است. این بازی با تمرکز بر پارکور، مخفی‌کاری و ترور به بازگشت به سبک بازی‌های ماجراجویی اکشن می‌پردازد که قبل از انتشار بازی‌های سبک RPG سری Odyssey ،Origins و Valhalla عرضه شده بودند.

یوبیسافت همچنین اعلام کرده است که طی هفته اول انتشار این بازی، بازیکنان تقریباً 479 سال روی سقف‌های بغداد حرکات پارکوری انجام دادند، 60 میلیون «پرش ایمان» انجام دادند و 1.2 میلیون گربه سطح شهر را نوازش کرده‌اند! براساس بررسی Assassin’s Creed Mirage توسط VGC، سفر کوتاه و سریع این بازی از خیابان‌های خونین بغداد بازگشت خوشایندی به ریشه‌های این سری بازی را ارائه می‌دهد و مثل نفسی تازه در دریای بی‌پایان بازی‌های ماجراجویی است. کارگردان ایفای نقش بازی، استفان بودون، در ماه ژوئیه اظهار کرد که این بازی مانند یک «نامه عاشقانه به اصالت Assassin’s Creed» است و تجربه بهتری را ارائه خواهد کرد.

بازی Assassin’s Creed: Mirage بغداد را به دوران طلایی‌اش می‌برد

Assassin’s Creed Mirage نگاه متفاوتی با Assassin’s Creed Odyssey و Assassin’s Creed Valhalla دارد و در مقیاس کوچک‌تری طراحی شده است. با ساختار کوچک‌تر و سبک گیم‌پلی که بیشتر با ماجراجویی‌های اولیه آلتائر و اتزیو همخوانی دارد، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های آینده یوبیسافت در امسال خواهد بود. شما می‌توانید سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی را در وب‌سایت بنچیمو بررسی کنید.

پست های مرتبط

تا پایان ماه ژوئن سال 2024 پلی‌استیشن 5 به تعداد 61.7 میلیون واحد و ایکس‌باکس سری X|S به اندازه 28.3 میلیون واحد فروش داشته‌اند

کنسول پلی‌استیشن 5 پرو بهترین سیستم برای اجرای بازی GTA VI در زمان عرضه اولیه خواهد بود

یک تست بنچمارک از کنسول پلی‌استیشن 5 پرو افزایش محدوده رزولوشن پویا را نشان داد