فروش 65 میلیون دستگاه سری nova هوآوی: عملکرد فوق العاده گوشی های هوشمند میان رده

گوشی های هوشمند میان رده همواره بیشترین تاثیر در میزان فروش محصولات شرکت های عرصه گوشی های هوشمند داشتند. هوآوی که چند روز پیش از گوشی هوشمند خود nova 4 رونمایی کرد تنها به همین سوپرایز بسنده نکرد و اعلام کرد، توانسته است در مدت دوسالی که از تولید اولین گوشی هوشمند سری nova این شرکت می گذرد، 65 میلیون دستگاه از این گوشی های هوشمند را بفروش برساند.

سری nova گوشی های هوشمند هوآوی

سری nova گوشی های هوشمند هوآوی کار خود را با رونمایی nova 2016 شروع کرد. این گوشی هوشمند در آن سال ها بیشتر کپی برداری شده از گوشی دیگر این شرکت یعنی نکسوز 6P بود. در ادامه نیز گوشی های nova 2 و nova 2 پلاس پا به عرصه گوشی های هوشمند گذاشتند. این دو گوشی هوشمند از رنگ بندی های متنوعی چون سبز، آبی و طلایی همانند رنگ های خاص و زیبای در نظر گرفته شده هوآوی P10 (پرچمدار آن زمان هوآوی) بهره می بردند.

بعد از آن نوبت به nova 2s رسید. کلا گویا سری های nova  هوآوی تلاش داشته اند تا بیشترین میزان ممکن خصوصیات پرچمداران هم نسل خود را به همراه داشته باشند. nova 2s نیز همانند پرچمدار آن زمان یعنی mate 10 از قابلیت های چون سنسور اسکنر اثر انگشت و پردازنده قدرتمند Kirin 960 بهره می برد. برای یک گوشی هوشمند میان رده چنین امکاناتی بسیار مناسب بود.

nova 3 سنت را حفظ کرد و با همین امکاناتی و تغییراتی در راستای بهبود هرچه بیشتر رونمایی شد اما nova 3 پلاس از پردازنده ضعیف تر kirin 710 استفاده کرد.

هوآوی با فروش گوشی های هوشمند سری nova خود توانست به فروش 65 میلیون دستگاه در مدت 2 سال دست پیدا کند. حال با معرفی nova 4 که اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش اینفینیتی O این شرکت می باشد و قابلیت های جذاب دیگر، تصور کنید این آمار فروش چه پیشرفت چشم گیری خواهد داشت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

طبق بنچمارک GFXBench تراشه A18 Pro عملکرد بهتر اما مصرف انرژی بدتری نسبت به تراشه A17 Pro دارد

اپل واچ سری 10 ابتدا قرار بود با سنجش فشار خون همراه شود اما طراحی جدید مانع از این کار شد

انویدیا تایید ایالات متحده را برای فروش پردازنده‌های گرافیکی پیشرفته H100 AI به شرکت اماراتی G42 دریافت کرد