فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

یکی از بزرگترین تغییرات در گوشی گلکسی اس 24 اولترا جنس تیتانیومی آن بود. شرکت سامسونگ تصمیم گرفت از تیتانیوم گرید 2 استفاده کند و اکنون خبری منتشر شده مبنی بر اینکه که همین امر در مورد گلکسی اس 25 اولترا هم صدق می‌کند.

در ماه مارس، شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت سامسونگ از همان تیتانیوم گرید 2 برای گوشی گلکسی اس 25 اولترا استفاده می‌کند، چراکه قابلیت اتصال بهتری را ارائه می‌دهد. از آنجایی که گوشی گلکسی اس 24 اولترا استحکام بسیار بالایی داشت تقریباً هر کسی می‌توانست حدس بزند که سامسونگ از همان جنس قبلی در طراحی استفاده خواهد کرد. اکنون، این شایعه مجدداً از یک منبع دیگر منتشر شده است.

منبع ادعا می‌کند که بدنه گوشی گلکسی اس 25 اولترا حتی می‌تواند به سمت انتخاب تیتانیوم گرید 3 هم برود. تیتانیوم گرید 3 به اندازه گرید 2 رایج نیست، اما بهتر از تیتانیوم گرید 1 و 2 است. این گرید، جوش‌پذیری خوب و مقاومت در برابر خوردگی بسیار بالایی را ارائه می‌دهد، اما در عین حال قالب‌گیری آن دشوار است و در عین حال استحکام بیشتری نسبت به مدل قبلی خود دارد.

از نظر مقایسه، سری آیفون 15 پرو از تیتانیوم گرید 5 استفاده می‌کند که رگه‌هایی از آلومینیوم و وانادیوم هم دارد، در حالی که تیتانیوم گرید 2 بسیار خالص‌تر در نظر گرفته می‌شود. در هر صورت هنوز خیلی زود است که گرید تیتانیوم سامسونگ را برای گلکسی اس 25 اولترا تایید کنیم. این گوشی تا ژانویه سال آینده عرضه نمی‌شود.

البته این مسئله اهمیت آنچنانی هم ندارد، چراکه گوشی گلکسی اس 24 اولترا، با تیتانیوم گرید 2 هم یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار است. شرکت سامسونگ به خاطر داشتن گوشی‌های قوی توانسته شهرتی در این زمینه کسب کند. ما مشتاقانه منتظر عرضه گوشی گلکسی اس 25 اولترا در سال 2025 هستیم.

پست های مرتبط

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل شوند

دوچرخه برقی Amflow PL شرکت DJI در سه ماهه چهارم سال 2024 عرضه می‌شود

سامسونگ اولین تراشه 3 نانومتری مبتنی بر فناوری GAA را معرفی کرد : Exynos W1000