فلفل های ریز زوتک RTX 2070 Mini معرفی شدند

زوتک امروز از کوچکترین کارت RTX 2070 دنیا رونمایی کرد. این کارت که با نام RTX 2070 Mini شناخته می شود، تنها دارای 21 سانتی متر طول و 12.9 سانتی متر ارتفاع است. در اصل زوتک به بهانه استفاده کاربران از کارتی قدرتمند برای مادربردهای micro-ATX و mini-ITX این محصول جذاب را ساخته است. این کار زوتک را به نوعی می توان احترام به تمام کاربران دانست، زیرا زوتک بجز این کارت، کارت های قدرتمند دیگری را تولید کرده است که هر کدام می تواند به بهانه ای مورد استفاده کاربران قرار گیرد.

این کارت در دو مدل عرضه می شود که البته مشتریان می توانند بر اساس نوع کاربری خود یکی را انتخاب کنند. کارت پایه از حداقل فرکانس کاری 1410 مگاهرتز و در حالت بوست از فرکانس کاری 1620 مگاهرتز استفاده می کند. مدل اورکلاک شده می تواند به حداکثر فرکانس کاری 1650 مگاهرتز نیز برسد. فرکانس حافظه هم در هر دو کارت برابر با 14 گیگاهرتز از نوع GDDR6 است.

هر دو کارت قدرت خود را از طریق یک کانکتور 8 پین بدست می آورند. آنطور که مشخص است، PCB کارت کمی کوچک تر از سیستم خنک کننده ای است که مجهز به هیت سینک آلومینیومی متراکم، لوله های انتقال حرارت یا هیت پایپ هایی با سطح انتقال بالای حرارت و دو فن که یکی از آنها 100 میلی متر است و دیگری 90 میلی متر است. در بخش پورت های خروجی، شاهد یک پورت DVI-D، سه DisplayPorts و یک HDMI هستیم.

پست های مرتبط

پنج دلیل که چرا باید پاور باکیفیت انتخاب کنیم

پردازنده Core Ultra 9 285K تا 26 درصد سریعتر از 14900K در بنچمارک V-Ray

لیست قیمت پردازنده‌های Core Ultra 200 اینتل فاش شد