قطعه ای از تایتانیک و سفینه یوری گاگارین بروی آیفون 11

خاص بودن همیشه یکی از مهمترین ویژگی های هر انسانی بوده که توانسته حتی در کوچکترین ابعاد، این واژه را برای خود حقیقی کند. در اینکه خانواده آیفون 11 پرچمدار خاص اپل است شکی نیست، اما برای بعضی از افراد خاص بودن در بین خاص ترین پرچمدار اپل، جذاب تر است.

شرکت روسی خاویار یا Caviar، یکی از محدود شرکت هایی است که در زمینه تولید گوشی های خاص فعالیت می کند. در جدیدترین اقدام، خاویار توانسته با قطعات واقعی کشتی تایتانیک و سفینه فضایی یوری گاگارین، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس را به یکی از خاص ترین انتخاب ها برای خاص پسندان تبدیل کند.

آیفون 11 ، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس

اگر عاشق آیفون هستید، به تاریخ دریایی علاقه دارید، از فیلم های جیمز کامرون خوشتان می آید و یا عاشق خرج کردن پول هستید، خاویار برای شما آیفون 11 پرو و پرو مکس را به قطعه ای از بدنه تایتاینک مجهز کرده است. هنرمندان این شرکت طرح موج، لنگر و تیغه های کشتی را بروی این بدنه فضا سازی کرده اند تا در نهایت با قیمت 7180 تا 7870 دلار برای ظرفیت های مختلف آیفون 11 پرو و قیمت 7640 تا 8330 برای آیفون 11 پرو مکس، این گوشی را روانه بازار کنند.

اما نسخه خاص دیگری که خاویار در نظر گرفته است، آیفون 11 پرو و پرو مکس با قطعه ای از سفینه فضایی یوری گاگارین است که بیش از تایتانیک حساب شما را خالی می کند. افراد خاص پسند می توانند گوشی خود را با قطعه ای از سفینه فضایی یوری گاگارین سفارش دهند و در نهایت مبلغ 33200 دلار تا 34350 هزار دلار را به حساب خاویار پرداخت کنند.

البته خاویار مدل های مختلفی را برای آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس در نظر گرفته است.

پست های مرتبط

مدل استاندارد شیائومی 15 از صفحه نمایش 1.5K LTPO و مدل پرو از صفحه نمایش 2K بهره می‌برد

سامسونگ احتمالاً مدل پایه را در سری تبلت‌های گلکسی تب اس 10 عرضه نکند

تنها چند هفته قبل از رویداد Unpacked، رنگ‌ گوشی‌های گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 سامسونگ فاش شد