قیمت سامسونگ گلکسی نوت 10 چقدر است؟

قیمت سامسونگ گلکسی نوت 10 بعد از شایعات بسیار منتشر شده از این گوشی هوشمند به همراه گلکسی نوت 10 پلاس مشخص شد. شاید پیش از این شایعت خبر از قیمت بسیار بالای نجومی در نظر گرفته شده برای این پرچمداران قدرتمند می داد، اما به نسبت آخرین پرچمداران این شرکت یعنی خانواده گلکسی اس 10 تفاوت آنچنانی احساس نمی شود.

پیش از این مطلع شده بودیم که این گوشی های هوشمند قرار شده از صفحه نمایشی با ناچ زیبای اینفینیتی O بهره ببرند. اما طراحی در نظر گرفته شده برای قرار گیری محل حفره در صفحه نمایش متفاوت با آنچه بود که در گوشی های خانواده گلکسی اس 10 این شرکت دیدم. سامسونگ این بار از حفره ای با قطر کوچکتر در مرکز صفحه نمایش برای قرار گیری سنسور دوربین سلفی استفاده کرده.

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس از چهار سنسور برای دوربین های اصلی خود بهره خواهد برد، این در حالی است که گلکسی نوت 10 از یک سنسور کمتر با دوربین های اصلی سه گانه معرفی خواهد شد. البته این را هم باید یادآوری کنیم که معماری و طراحی در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی این گوشی های هوشمند با توجه به شباهت بسیار بالا به طراحی هواوی پی 30 و پی 30 پرو، حواشی بسیاری را در پی داشت.

حال قیمت سامسونگ گلکسی نوت 10 1125 دلار و قیمت مدل پلاس 1295 دلار پیش بینی شده. باید منتظر بود دید تا رونمایی رسمی که چیزی کمتر از یک ماه زمان باقی است، چه قیمت های نهایی برای این پرچمداران قدرتمند سامسونگ در نظر گرفته خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

مدل استاندارد شیائومی 15 از صفحه نمایش 1.5K LTPO و مدل پرو از صفحه نمایش 2K بهره می‌برد

سامسونگ احتمالاً مدل پایه را در سری تبلت‌های گلکسی تب اس 10 عرضه نکند

تنها چند هفته قبل از رویداد Unpacked، رنگ‌ گوشی‌های گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 سامسونگ فاش شد