لنوو اس 5 پرو قرار است از 4 دوربین اصلی استفاده کند

لنوو قرار است بعد از ارائه گوشی هوشمند 5 اس حال نسخه پرو این محصول را با تغییرات جالبی روانه بازار کند. امروز وب سایت ویبو یکی از رسانه های معتبر چینی تصویری را منتشر کرد که خبر از محصول جدید لنوو می داد که خبر از رونمایی این محصول در تاریخ 18 اکتبر یعنی تقریبا  هفته دیگر را می داد.

اولین تغییر این محصول جدید نسب به نسخه معمولی افزایش تعداد دوربین های اصلی  می باشد. اس 5 پرو قرار است از دو دوربین سلفی به جای یک دوربین سلفی که در نسخه معمولی یعنی اس 5 استفاده کند. نکته جالب تر لنوو اس 5 پرو اما چیز دیگری است، گویا بعد از اینکه خبر از اولین گوشی هوشمند مجهز به 4 دوربین اصلی سامسونگ گلکسی A9 اس منتشر شد حال لنوو نیز قرار است پا به این عرصه بگذارد و قرار است گوشی هوشمند جدید خود را با 4 دوربین اصلی روانه بازار کند، هنوز اطلاعات دقیقی راجع به دوربین های اس 5 پرو منتشر نشده است.

اطلاعات دیگری از این محصول جدید تا کنون دیده نشده است ولی انتظار می رود که اس 5 پرو از صفحه نمایش بهتری نسبت به اس 5 که از صفحه نمایش 5.7 اینچی ال سی دی با نسبت تصویر 18 به 9 بهره می برد استفاده کند. ارتقا پردازنده و حافظه داخلی این گوشی هوشمند که به احتمال زیاد دومین گوشی مجهز به 4 دوربین اصلی خواهد بود ممکن است.

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد