لنوو Z6 Youth Edition بصورت رسمی معرفی شد / میان رده اما با کیفیت

بعد از اینکه لنوو از پرچمدار خود، Z6 پرو پرده برداری کرد، حال نوبت به حضور گوشی های میان رده این شرکت برای افزایش میزان فروش گوشی های  هوشمند این شرکت در بازار جهانی رسیده است. لنوو Z6 Youth Edition به عنوان جدیدترین محصول میان رده این شرکت، با بهره بردن از سنسور های دوربین اصلی سه گانه و مشخصات فنی مناسب امروز رسما معرفی شد.

مشخصات فنی لنوو Z6 Youth Edition

قطعا این گوشی هوشمند میان رده به نسبت مدل گرانقیمت تر و پرچمدار این شرکت از مشخصات فنی ضعیف تری بهره برده است، اما با توجه به میان رده بودن و قیمت مناسب در نظر گرفته شده، از مشخصات فنی منطقی و می توان گفت خوبی بهره مند شده است.

صفحه نمایش

صفحه نمایش 6.3  اینچی IPS با رزولوشن 2340×1080 پیکسلی به همراه ناچ زیبای واتر دراپ در نظر گرفته شده، صفحه نمایش یکدست و زیبایی را ارائه می کند. ناچ واتر دراپ که قسمت کمی از صفحه نمایش این گوشی را اشغال می کند باعث شده تا صفحه نمایش نسبت تصویر 19.5 به 9 را ارائه کند.

استفاده از صفحه نمایش IPS باعث شده تا لنوو از محل مرسوم همیشگی پشت گوشی برای قرار گیری قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت استفاده کند.

سنسور دوربین اصلی و سلفی

در بریدگی کوچک ناچ واتر دراپ نیز سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. جالب است که صفحه نمایش این گوشی میان رده از استاندارد HDR10 نیز پشتیبانی می کند.

یکی از نقاط قوت این گوشی هوشمند میان رده، مجهز شدن به دوربین های اصلی سه گانه می باشد، هرچند به قدرتمندی سنسور های دوربین های اصلی لنوو Z6 پرو نخواهند رسید اما در قالب یک گوشی میان رده قابل احترام است.

سنسور 16 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8، سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 به همراه سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 برای دوربین های اصلی سه گانه این گوشی هوشمند میان رده در نظر گرفته شده است. دوربین های اصلی این گوشی قابلیت زوم 8 برابری هیبرید را نیز خواهد داشت.

سخت افزار و قیمت

پردازنده Kirin 710 در سه مدل با رم های 4 و 6 گیگابایتی و حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی قابل ارتقاء تا 256 گیگابایتی از مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشد. باتری 4050 میلی آمپری در نظر گرفته شده نیز انتخاب مناسبی به نظر می رسد.

حداقل قیمت 174 دلاری و حداکثر قیمت 246 دلاری برای مدل های مختلف این گوشی هوشمند با رم و حافظه های داخلی متفاوت در نظر گرفته شده. پیش فروش این گوشی نیز از 5 روز دیگر، ابتدا در چین آغاز خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

هر آنچه در مورد Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 می‌دانیم

هر دو مدل آیفون 16 پرو و پرومکس اپل با لنز پریسکوپ مجهز می‌شوند

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل باشند