ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

اپل تغییرات زیادی را در تبلت‌های بسیار نازک OLED iPad Pro اعمال کرد. اکنون طی یک آزمایش تخریب، سیستم جدید دفع گرما، باتری و دیگر موارد برجسته شده‌اند.

کانال یوتیوب Phone Repair Guru طی یک آزمایش روی نسخه 13 اینچی M4 iPad Pro به ما نگاهی به اجزای تامین‌کننده دستگاه می‌دهد. اپل به خاطر جذابیت ظاهری محصولاتش شهرت دارد، چراکه در مقایسه با رقبا، ریز و درشت همه قسمت‌ها را در نظر می‌گیرد. از آنجایی که دستگاه 5.1 میلی‌متر ضخامت دارد، ارتقای آن با جدیدترین اجزای داخلی و پیشرفت‌های فناوری یک چالش به حساب می‌آید.

در ویدیوی منبع مورد اشاره مشخص شد که اجزای این آیپد به دقت روی هم چیده شده و محکم در جای خود پیچ شده‌اند. این یکی از دلایلی است که یوتیوبر برای بیرون کشیدن صفحه نمایش M4 iPad Pro کار سختی را تجربه کرد. با حذف تمام رابط‌های نمایشگر، می‌توان مشاهده کرد که این شرکت باتری‌هایی را در دو طرف دستگاه توزیع کرده تا احتمالاً ارگونومی دستگاه را تقویت کند. این یک جنبه بسیار مهم از نظر طراحی چیدمان داخلی است، چراکه می‌تواند منجر به سنگین‌تر شدن یک طرف دستگاه نسبت به طرف دیگر شود. همچنین می‌توان دید که باتری 39.99 وات ساعت یا 10209 میلی آمپر ساعتی است که همان زمان کارکرد مدل قبلی mini-LED را ارائه می‌دهد.

اپل در رویداد خود اعلام کرد که به دلیل طراحی نازک M4 iPad Pro، راه حل حرارتی جدیدی را اتخاذ کرده و این خرابی جزئیات جالبی را در این مورد فاش می‌کند. اپل ادعا کرد که زیر لوگوی اپل در آیپد پرو جدید مس قرار دارد تا گرما را از بین ببرد. به همراه ورقه گرافیتی در شاسی، لوگوی اپل با مس، عملکرد حرارتی را تا 20 درصد بهبود می‌بخشد. اپل به گفته‌های خود صادق بوده، چراکه این یوتیوبر لوگوی اپل را از داخل خراشید و مواد مس را آشکار کرد. همچنین قابل توجه است که تراشه جدید M4 دقیقاً در پشت لوگوی اپل قرار دارد که مستقیماً گرما را هدایت می‌کند تا آن را دفع کند.

این یوتیوبر همچنین فیس آیدی و دوربین جلو را به نمایش گذاشت که اپل آن را به سمت راست دستگاه منتقل کرده که در موقعیت مناسب‌تری نسبت به قبل در نظر گرفته می‌شود. iPad Pro همچنین آهنرباهای بازطراحی‌شده‌ای را برای Apple Pencil Pro و Magic Keyboard ارائه می‌دهد. این یوتیوبر ادعا می‌کند که دستگاه به راحتی باز می‌شود و تعمیر آن هم آسان‌تر خواهد بود. با این حال، قطعاتی که به مادربرد لحیم شده‌اند امکان جایگزینی سختی دارند.

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد