مایکروسافت از مدل جدید سرفیس بوک 2 با جدیدترین پردازنده 4 هسته ای اینتل رونمایی کرد

دو سال پیش یعنی در سال 2017 بود که مایکروسافت نسل دوم لپ تاپ خاص خود یعنی سرفیس بوک 2 را رونمایی کرد و حالا ردموندی ها خیلی بی سر و صدا مدل پایه این دستگاه را ارتقا داده و بروزرسانی کرده اند. مایکروسافت سرفیس بوک 2 را با نمایشگر 13 اینچی و جدیدترین پردازنده نسل هشتم اینتل از سری i5 با چهار هسته پردازشی معرفی کرده است در حالی که مدل مجهز به پردازنده i7 نسل هفتم نیز همچنان با قیمت 1299 دلار به فروش خواهد رسید.

مدل جدید بروزرسانی شده با پردازنده 4 هسته ای نیز 1499 دلار قیمت گذاری شده است که از پردازنده Core i5-8350U با حداکثر فرکانس کاری 3.6 گیگاهرتز برخوردار می باشد. مدل میان رده جدید سرفیس بوک 2 نیز شامل 256 گیگابایت حافظه SSD و 8 گیگابایت رم است.

پردازنده دستگاه نیز تغییر جزئی داشته است اما در عمل میتواند سرعت دستگاه را با بهبود چشمگیری مواجه کند. تست های صورت گرفته از مدل 4 هسته ای سرفیس پرو 6 نشان از ارتقای عملکرد محسوس و بارز این دستگاه نسبت به مدل های قبلی با پردازنده های 2 هسته ای دارد. پیش از معرفی مدل جدید سرفیس بوک 2، شایعاتی در این مورد نیز منتشر شده بود.

همچنین مایکروسافت قصد دارد در تاریخ 17 آوریل رویداد جدیدی را در نیویورک برگزار کند. انتظار میرود غول نرم افزاری جهان در این مراسم قیمت و زمان عرضه سرفیس هاب 2 اعلام کند که ما در بنچیمو نیز خبرهای این رویداد را به طور کامل پوشش خواهیم داد.

پست های مرتبط

اینتل و BOE نمایشگر لپ‌تاپ 1 هرتزی را برای کاهش مصرف 65 درصدی معرفی کردند

Dell از دو مدل لپ‌تاپ جدید مبتنی بر تراشه Snapdragon X Plus با نام‌های Inspiron 14 5541 و Latitude 5455 رونمایی کرد

اپل مک‌بوک تاشوی 20.25 اینچی را نمی‌سازد و در عوض به سمت ساخت مدل کوچک‌تر 18.8 اینچی می‌رود