مایکروسافت: هیچ آپدیتی در آینده ویندوز 10 را خراب نمی‌کند

حالا دیگر ویندوز 10 یک نسخه بعد از چندین سال توسعه مداوم و دریافت بروزرسانی های بزرگ متعدد، یک سیستم عامل به بلوغ رسیده و پایدار محسوب میشود اما این سیستم عامل تا به اینجا مشکلات متعددی برای کاربران در دوره های مختلف ایجاد کرده است. عمده این مشکلات بعد از آپدیت شدن ویندوز 10 رخ داده است در حالی که بروزرسانی با هدف بهبود عملکرد منتشر میشود.

آخرین بروزرسانی بزرگ برای ویندوز 10 یعنی نسخه 1809 نیز بسیاری از مشکلات را برای کاربران ایجاد کرد. عده نسبتا زیادی اطلاعات سیستم خود را به واسطه وجود باگ در این نسخه از دست دادند و کرش ها و غیر فعال شدن حساب کاربری مدیریت نیز از دیگر باگ های این نسخه بوده اند. با این اتفاقات، کاربران زیادی از مایکروسافت به خاطر عدم توانایی در ارائه بروزرسانی های سالم شاکی هستند و بسیاری از کاربران نیز از بروزرسانی ویندوز 10 خود به دلیل ترس از مشکلات احتمالی خودداری میکنند.

ردموندی ها به دنبال حل این مشکل برای همیشه هستند و اکنون این کمپانی موقع به توسعه راه حلی بسیار هوشمندانه شده است که باعث میشود غول نرم افزاری جهان با اطمینان کامل تضمین کند هیچ آپدیتی در آینده موجب خرابی ویندوز 10 نخواهد شد. یکی از اعضای تیم توسعه دهنده اینسایدر شرکت مایکروسافت در مورد استراتژی جدید مایکروسافت که طی چند روز آینده به طور رسمی اعلام میشود اینگونه توضیح داده است که:

” ویندوز 10 اکنون از پایداری بالایی برخوردار است و تجربه کاربری بسیار خوبی را ارائه میدهد و مایکروسافت قصد دارد به این راه ادامه دهد. هدف تیم این است که به کاربران برای بروزرسانی به جدیدترین نسخه از ویندوز 10 در سریعترین زمان ممکن شهامت بدهد تا کاربران از کارکرد بدون مشکل سیستم عامل بعد از بروزرسانی، اطمینان داشته باشد.

مایکروسافت هم اکنون میتواند پایداری بروزرسانی های آینده این سیستم عامل را از طریق صرفا بروزرسانی شماره ورژن بروزرسانی های فعلی به شماره بعدی و صدور آنها به عنوان یک بروزرسانی  100 درصد تضمین کند. به طور مثال، نسخه 1 تبدیل به نسخه 2 و سپس نسخه 3 و به همین ترتیب تغییر خواهد کرد.جهش بین اعداد در صورتی که آپدیت با تغییرات بیشتری همراه باشد، بزرگ تر خواهد بود.

این بروزرسانی ها در قالب بروزرسانی های الزامی از طریق بخش ویندوز آپدیت بر روی سیستم عامل دانلود و نصب میشوند. تا زمانی که کد برنامه یکسان است، بروزرسانی های 100 درصد پایدار و مطمئن نیز شامل حال سیستم میشود و کاربران ویندوز 10 از کارکرد بدون مشکل این سیستم عامل لذت خواهند برد.”

همچنین این عضو اینسایدر اعلام کرده است که استراتژی جدید مایکروسافت در بروزرسانی ها به زودی شامل حال آفیس نیز خواهد شد. این مطمئنا خبری مهم برای تمامی کاربران و توسعه دهندگان ویندوز 10 است و باید صبر کرد و دید تا چه اندازه استراتژی مایکروسافت موفقیت آمیز خواهد بود.

پست های مرتبط

طبق بنچمارک GFXBench تراشه A18 Pro عملکرد بهتر اما مصرف انرژی بدتری نسبت به تراشه A17 Pro دارد

اپل واچ سری 10 ابتدا قرار بود با سنجش فشار خون همراه شود اما طراحی جدید مانع از این کار شد

انویدیا تایید ایالات متحده را برای فروش پردازنده‌های گرافیکی پیشرفته H100 AI به شرکت اماراتی G42 دریافت کرد