محافظ Gorilla Glass Armor گوشی Galaxy S24 Ultra در درجه سختی 6 و 7 به خط و خش نمی‌افتد

گوشی گلکسی اس 24 اولترا با محافظ Gorilla Glass Armor برای محافظت از دستگاه معرفی شد ولی سامسونگ توضیح خاصی در مورد آن نداد. از زمان اعلام رسمی انتشار این گوشی، ما شاهد آزمایش‌هایی بوده‌ایم که نشان می‌دادند این فناوری جدید بسیار خوب عمل می‌کند.

محافظ جدید Corning Gorilla Armor برای نمایشگر Galaxy S24 Ultra سامسونگ

طی آزمایشی مشخص شد که محافظ Gorilla Glass Armor از بازتاب‌های زیاد روی صفحه جلوگیری می‌کند و زاویه دید را تا حد بسیار خوبی بهبود می‌بخشد. در یک آزمایش دیگر صفحه گوشی با شن‌های زیادی ساییده شد، و همچنان سالم از آزمایش بیرون آمد. اکنون، آزمایش دیگری صورت گرفته است که مربوط به تست مقاومت در برابر خراش صفحه‌نمایش در گلکسی اس 24 اولترا می‌شود. در این آزمایش از ابزار سختی‌سنج Mohs استفاده می‌شود و در کمال تعجب، صفحه‌نمایش در سطح 6 یا 7 خط و خش نمی‌گیرد و در سطح 8 و 9 شروع به خراش گرفتن می‌کند.

طبق اظهار نظر سامسونگ، محافظ Gorilla Glass Armor در مقایسه با محافظ‌های صفحه‌نمایش مبتنی بر شیشه‌های معمولی، تا 75 درصد بازتاب را کاهش می‌دهد. اگر در محیط‌های خانگی یا کاری که نور زیادی دارند حضور دارید، از این محافظ صفحه‌نمایش که قابلیت ضد انعکاس دارد، بهره زیادی خواهید برد. طبق تصویری که توسط Ice Universe منتشر شد، محتویات روی صفحه‌نمایش در Galaxy S24 Ultra در مقایسه با iPhone 15 Pro Max بسیار بهتر به نظر می‌رسند. رنگ‌ها زنده‌تر هستند و تقریباً هیچ بازتابی وجود ندارد. گوریلا گلس غیر از گوشی‌های هوشمند، در تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و سایر دستگاه‌های الکترونیکی هم برای ایجاد مقاومت در برابر خراش و آسیب استفاده شده است.

پست های مرتبط

آیپد مینی 7 از یک رم هشت گیگابایتی برای اجرای قابلیت Apple Intelligence بهره می‌برد

تراشه‌های مبتنی بر معماری ARM احتمالاً در 40 درصد از تمام نوت‌بوک‌های عرضه شده در سال 2029 به کار برده شوند

گوگل سرانجام آپدیت اندروید 15 را برای گوشی‌های پیکسل منتشر کرد