مشخصات احتمالی شیائومی ردمی K20

شیائومی ردمی K20

همانطور که پیش از این با خبر شدیم، بزودی شاهد رونمایی پرچمدار جدید شیائومی با نام ردمی K20 خواهیم بود. این گوشی هوشمند قرار است این بار به عنوان یک رقیب جدی برای پرچمداران حال و حاضر باشد. شیائومی تمام تلاش خود را کرده تا بهترین و قدرتمند ترین مشخصات فنی لازم را برای این گوشی هوشمند در نظر بگیرد.

مشخصات فنی ردمی K20

محصول جدید این شرکت چینی را با نام قاتل پرچمداران می شناسیم. شیائومی سعی دارد تا با ارائه یک گوشی هوشمند قدرتمند و البته مقرون بصرفه تر به نسب دیگر پرچمداران، نه تنها عملکرد قدرتمند تری را از خود نشان دهد بلکه قصد دارد آمار فروش این محصول در بازار جهانی را نیز به میزان چشم گیری افزایش دهد.

پیش از این مطلع شده بودیم که پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 برای این محصول در نظر گرفته شده که البته با بنچمارک منتشر شده، به قدرتمند بودن این پردازنده ایمان کامل آوردیم. حال نیز به یک سری از مشخصات احتمالی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می پردازیم.

صفحه نمایش 6.39 اینچی اولد با رزولوشن 1080P پلاس، به دلیل استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ، نسبت تصویر 19.5 به 9 را ارائه خواهد کرد. استفاده از صفحه نمایش اولد باعث شده تا قابلیت سنسور حسگر اثر انگشت را در خود جای دهد.

سنسور 20 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی پاپ آپ و سنسور های 48 مگاپیکسلی اصلی، سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو برای دوربین های اصلی سه گانه این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

باتری 4000 میلی آمپری پیش بینی شده، با توجه به پردازنده 7 نانومتری قدرتمند، که مصرف انرژی را تا میزان چشم گیری کاهش خواهد داد، انتخاب بسیار مناسب و خوبی به نظر می رسد. انتظار می رود بزودی شاهد رونمایی این گوشی هوشمند در کشور هند باشیم. این در حالی است که پیش بینی می شود، محصول جدید شیائومی با رنگبندی جذاب Carbon Black، Glacier Blue و Flame Red روانه بازار شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد