مشخصات اصلی منتشر شده از گوشی هوآوی نوا 4 ای

هوآوی نوا 4 ای

با قدرت یکی از زیبا ترین گوشی های هوشمند شرکت هوآوی را می توان نوا 4 دانست، این محصول شرکت چینی اولین گوشی هوشمند هوآوی بود که برای اولین بار از صفحات نمایش اینفینیتی o بهره مند شد، بعد از آن نیز هوآوی honor view 20 نیز با طراحی بسیار زیبای خود از چنین صفحه نمایشی بهره مند شد. اما در اخباری که به تازگی منتشر شده، مشخصات اصلی از گوشی هوآوی نوا 4 ای منتشر شده است.

هوآوی نوا 4 ای با مشخصات فنی ضعیف تر

گویا هوآوی نیز همانند سامسونگ، که گلکسی اس 10E را به عنوان محصول ارزانقیمت تر با مشخصات فنی ضعیف تر رونمایی کرد، پسوند E را برای این گوشی هوشمند انتخاب کرده. صفحه نمایش کوچکتر به همراه پردازنده این ضعیف تر و ظزفیت باتری در نظر گرفته شده کمتر از جمله تفاوت های این گوشی های هوشمند با نوا 4 می باشد.

با توجه به آنچه در تصویر می بینید، صفحه نمایشی نمایش 6.15 اینچی FHD پلاس IPS با رزولوشن 1080×2312 برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده که با توجه به صفحه نمایش IPS قطعا قابلیت سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی هوشمند در نظر گرفته می شود.

باتری 3340 میل آمپری به نسبت باتری 3700 میلی امپری در نظر گرفته شده برای نوا 4 با کاهش میزان ظرفیت مواجه شده، البته پیش بینی می شود با توجه به مجهز شدن هوآوی نوا 4 به دوربین اصلی سه گانه و البته، سنسور قدرتمند 48 مگاپیکسلی، نوا 4 ای از همین تعداد سنسور ولی ضعیف تر بهره مند خواهد شد.

مشخصات فنی هوآوی نوا 4 ای

هوآوی نوا 4 ای به پردازنده کایرین 710 مجهز خواهد شد، این در حالی است که نوا 4 از پردزانده کایرین 710 بهره مند شده بود. در کل مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند در مقایسه با نوا 4، از مشخصات فنی ضعیف تری بهره مند شده است و قطعا قیمت مناسب تر و پایین تری برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد