مشخصات دوربین گلکسی اس 10 پرچمدار آینده سامسونگ

به نظر می رسد سامسونگ بعد از ساخت گلکسی A7 مدل 2018 اشتهای بالایی به ساخت دوربین های سه گانه پیدا کرده است. خبرها حاکی از آن است که سامسونگ در پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی اس 10 هم قرار است از دورین سه گانه استفاده کند. در شایعه های گذشته اعلام شده بود که سامسونگ از دوربین سه گانه با لنز استاندارد، واید و تله در S10 استفاده می کند.

دوربین اصلی با سنسور 12 مگاپیکسل، سایز 1.4 میکرون برای هر پیکسل، زاویه دید 78 درجه و دیافراگم دوگانه f/1.5 و f/2.4، دوربین دوم با دقت 16 مگاپیکسل، سایز پیکسل 1.0 میکرون، گشودگی دیافراگم f/1.9 و زاویه دید 123 درجه و دوربین سوم با دقت 13 مگاپیکسل، سایز پیکسل 1.0 میکرون، گشودگی دیافراگم f/2.4 و زاویه دید 45 درجه است. دوربین دوم که به لنز واید مجهز شده است، از فوکوس خودکار و لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی نمی کند.

در حال حاضر رقابتی بین پرچمداران آینده سامسونگ و ال جی است که هنوز هیچ کدام به بازار نیامده اند. اما آنچه مشخص است، مشخصات بهتر دوربین اس 10 نسبت به دیگر پرچمداران است. احتمال می رود اس 10 هم مانند پرچمداران جدید اپل در سه مدل معرفی شوند که البته هنوز اطلاعات دقیقی از این پرچمدارا به دست نیامده است.

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد