مشخصات فنی منتشر شده از گوشی وان پلاس 7: دوربین سلفی پاپ آپ

بعد از رونمایی وان پلاس 6T و فروش فوق العاده این گوشی هوشمند، شرکت وان پلاس نشان داد که می تواند در عرصه فروش گوشی های هوشمند جهانی برای شرکت هایی چون سامسونگ و هوآوی رقیب بسیار جدی باشد. حال نیز خبر های از رونمایی پرچمدار جدید این شرکت یعنی وان پلاس 7 به گوشی می رسد. وان پلاس برای این گوشی هوشمند جدید خود از قابلیت های ویژه ای که تا به الان برای هیچ یک از محصولات خود به کار نگرفته بود استفاده خواهد کرد. دوربین سلفی پاپ آپ و دوربین اصلی 360 درجه از جمله این قابلیت های است.

وان پلاس 7

وان پلاس 7 با تغییراتی اساسی

همانطور که گفتیم وان پلاس 6T عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و توانست با توجه به امکانات بسیار مناسب و البته قیمت مناسب تر، کاربران زیادی را به سمت خود جلب کند. حال وان پلاس 7 به عنوان جانشین نسل قبلی خود باید توقعات زیادی را برآورده کند.

وان پلاس 7 این بار سنت شکنی کرده و از سه سنسور به عنوان دوربین اصلی سه گانه بهره برده، این در حالی است که پیش از این وان پلاس 6T به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده بود.

یکی از راه های حذف ناج در صفحه نمایش سوای ناچ های بسیار زیبای اینفینیتی o که شاهد بهترین نوع این صفحات نمایش در گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 بودیم می باشد، استفاده از دوربین های سلفی پاپ آپ می باشد، که جدیدترین و زیبا ترین نمونه گوشی هوشمندی که از چنین قابلیتی برای ارائه صفحه نمایش بدون ناچ بهره برده، می توان به ویوو وی 15 پرو اشاره کرد. وان پلاس 7 نیز قرار است از چنین طراحی زیبایی بهره مند شود.

وان پلاس 7

تیزری نیز از نمونه پیش بینی شده این گوشی هوشمند منتشر شده که البته چیزی جز حسد و گمان نیست، اما تجربه ثابت کرده شایعات بسیار به آنچه در انتها شاهد آن هستیم نزدیک هستند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود