مشخصات فنی ویوو NEX 2 مجهز به دو صفحه نمایش

سامسونگ W 2019 یکی از محصولات خاص این شرکت کره ای بود که قرار است با دو صفحه نمایش به بازار عرضه شود، منتهی هنوز تاریخ دقیقی از رونمایی این محصول خاص و جالب از طرف سامسونگ بصورت رسمی اعلام نشده است. ویوو بعد از گوشی های هوشمند موفق خود با طراحی های زیبا حال تصمیم به رونمایی از ویوو NEX 2 گرفته است.

ویوو NEX 2 مجهز به دو صفحه نمایش

ویوو برای این محصول جدید خود می خواهد طراحی زیبا خود در قالب خاص بودن آن به رخ رقیبان بکشد. در تصمیم گرفته شده قرار است این گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش بصورت رسمی رونمایی شود. هنوز اطلاعات درست و یا پتنتی از نوع طراحی این گوشی هوشمند منتشر نشده است و تنها تیزری کوتاه برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

مشخصات فنی ویوو NEX 2

با راه پیدا کردن گوشی های هوشمند آینده شرکت های سامسونگ برای گلکسی اس 10 و وان پلاس 6T مک لارن به استفاده از رم 10 گیگابایتی حال ویوو هم برای این محصول جدید خود تصمیم به استفاده از همین میزان مشابه رم برای این گوشی هوشمد گرفته است.

حافظه داخلی پایه در نظر گرفته شده نیز 128 گیگابایت بوده که به احتمال زیاد قابلیت ارتقاء میکرو اس دی را نیز خواهد داشت. حال ما میدانیم که ویوو NEX 2 از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 845 همانند سامسونگ گلکسی نوت 9 بهره خواهد برد و صفحه نمایش آمولد برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است، چنین انتخابی به احتمال زیاد خبر از بهره بردن سنسور اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش این گوشی هوشمند را می دهد.

تاریخ رونمایی و قیمت

برای یک گوشی هوشمند که قرار است نام پرچمدار شرکت ویوو را یدک بکشد قیمت 650 دلاری بسیار مناسب به نظر می رسد. ویوو خبر رونمایی این محصول جدید را برای 11 دسامبر (20 آذر) را داده است و به احتمال خیلی زیاد پیش فروش ویوو NEX 2 قبل از شروع سال میلادی جدید شروع خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تنها چند هفته قبل از رویداد Unpacked، رنگ‌ گوشی‌های گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 سامسونگ فاش شد

گوشی گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ احتمالاً باریک‌تر و با گوشه‌های گرد خواهد بود

اطلاعات جدیدی از طراحی گوشی آیفون 16 اپل منتشر شد