مشخصات منتشر شده از هوآوی میت 20 لایت

شایعات و اخبار به دست آمده نشان‌ می دهد که این گوشی هوشمند جدید نخست در آلمان و لهستان رونمایی خواهد شد. از آنجایی که هوآوی بیشترین فروش هوآوی میت ۱۰ لایت را در لهستان داشته است امسال امیدوار است رکورد فروش سالانه خود را با گوشی میت 20 لایت بزند.

این پرچمدار جدید هوآوی با ابعاد 158.3×7.6×75.3 میلی متر ، وزن ۱۷۲ گرم، صفحه نمایش ۶.۳ اینچی ال سی دی با رزولوشن 1080×2340  پیکسل با نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ و نسبت صفحه ‌نمایش به بدنه ۸۱ درصد، مقدار ۴‌گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴‌گیگابایتی معرفی خواهد شد. میت ۲۰ لایت از اندروید ۸.۱ یا اورئو بهره می برد. این‌ محصول جدید از GPU Turbo و بلوتوث ۴.۲ نیز پشتیبانی می کند.

میت ۲۰ لایت این بار با چهار دوربین روانه بازار خواهد شد. یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و یک دوربین عمقی ۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین های اصلی در نظر گرفته شده است. هوآوی همیشه در انتخاب دوربین های سلفی یکی از بهترین شرکت هایی بوده است که بسیار قوی عملکره و کاربران این گوشی های هوشمند همواره رضایت بالایی داشته اند. این بار هم هوآوی تصمیم به استفاده از یک دوربین 24 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و یک دوربین ۲ مگا پیکسلی عمقی با قابلیت تشخیص ۲۲ نقطه تصویر نیز استفاده کرده است.

از‌ جمله قابلیت های جالب دوربین سلفی این‌گوشی می توان به فناوری AL  اشاره کرد. شما با این فناوری می توانید تصویر شخص و یا صورت و منظره پشت تصویر را به دو منطقه جداگانه تنظیم کنید و تنطیمات دلخواه خود را اعمال کنید، جالب است بدانید با یک ضربه AL فعال و غیر فعال می شود حتی بعد از عکسبرداری نیز شما می توانید از این فناوری برای تنظیم تصویر و عکس پس زمینه به صورت دستی استفاده کرد.

باتری ۳۷۵۰ میلی آمپری تقریبا باتری مناسبی برای یک گوشی هوشمند با این ابعاد صفحه نمایش می باشد که طبق‌ معمول از شارژر ۱۸ واتی پورت USB type-C استفاده می کند. در ظاهر پشت گوشی، هوآوی از یک صفحه نازک شیشه ای استفاده شده است که انعکاس نور خاصی به این‌ گوشی می دهند ولی مشکل این قاب شیشه ای جا‌ ماندن اثر انگشت می باشد. میت ۲۰ لایت قرار است در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی و با قیمت تمام شده ۴۳۷ دلار در دسترس کاربران قرار گیرد.

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد