مشخصات فنی گوشی هوآوی پی اسمارت (2019)

چندی پیش بود که هوآوی در مراسم برگزار شده اعلام برنامه های سال آینده میلادی همگان را با برنامه های جذابی که این شرکت برای سال آینده میلادی در نظر گرفته است شگفت زده کرد. با توجه به اینکه نسل بعدی این شرکت با توجه به اخبار منتشر شده قرار است با نام هوآوی پی اسمارت (2019) رونمایی  شود، حال قبل از رونمایی این محصول اطلاعاتی جامعی از این گوشی هوشمند منتشر شده است که دراختیار شما عزیزان میگذاریم.

مشخصات داخلی هوآوی پی اسمارت (2019)

برای پردازنده این گوشی هوشمند که با توجه به مشخصات منتشر شده گویا یک گوشی میان رده محسوب می شود، چیپست Kirin 710 در نظر گرفته شده است. پی اسمارت از رم 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 گیگابابیتی بهره می برد. ( که امیدواریم حافظه داخلی قابلیت ارتقاء میکرو اس دی زا نیز داشته باشد).

صفحه نمایش هوآوی پی اسمارت (2019)

این گوشی هوشمند میان رده از یک صفحه نمایش 6.2 اینچی ال سی دی با روزولوشن 1080×2340 پیکسلی بهره می برد. مجهز شدن پی اسمارت 2019 به نسبت تصویر 19:9 صفحه نمایش نسبت به بدنه، صفحه یک دست و به اصطلاح بلند قد را به شما ارائه می دهد.

هوآوی پی اسمارت (2019)

در قسمت بالایی صفحه نمایش نیز یک بریدگی ناچ مانند کوچک برای قرار گرفتن سنسور های معمولی از جمله تشخیص چهره و دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. همین ناچ کوچک که ما را به یاد ناچ های واتر دراپ می اندازد به یکدست بودن بهتر صفحه نمایش کمک شایانی کرده است.

دوربین هوآوی پی اسمارت (2019)

متاسفانه اطلاعاتی در خصوص سنسور این گوشی هوشمند منتشر نشده است. ولی گمان می رود از سنسور های مشابه دوربین Honor 10 لایت یعنی دو سنسور اصلی برای دوربین اصلی، یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمقی به همراه سنسور 24 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بهره خواهد برد.

باتری و تاریخ رونمایی هوآوی پی اسمارت (2019)

باتری 3400 میلی آمپری در نظر گرفته شده با کانکتور شارژر میکرو یو اس بی برای یک گوشی هوشمند میان رده انتخاب مناسبی به نظر می رسد. با توجه به بروزرسانی نسخه 9 اندروید به احتمال زیاد این گوشی نیز با اندروید 9 رونمایی خواهد شد.

هوآوی پی اسمارت (2019)

 

قیمتی تا کنون از سوی این شرکت برای هوآوی پی اسمارت (2019) در نظر گرفته نشده است، اما با توجه به میان رده بودن ای محصول باید از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد.پی اسمارت 2019 در دو رنگ آبی و مشکی به احتمال زیاد در چند هفته آینده بصورت رسمی رونمایی می شود و قبل از شروع سال جدید میلادی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد