مصاحبه با مدیران شرکت Blizzard در مورد بازی موبایلی Warcraft Rumble

در گردهمایی BlizzCon 2023 که توسط بلیزارد اینترتینمنت برگزار شد، آخرین پروژه‌های این شرکت از جمله Warcraft Rumble و Hearthstone به نمایش گذاشته شد. طی مصاحبه‌ای با دو مدیر اجرایی تولید این شرکت یعنی Nathan Lyons-Smith وVik Saraf، این افراد دیدگاه خود را برای بازی Warcraft Rumble مورد بحث قرار دادند.

Warcraft Rumble یک بازی استراتژیکی و اکشن موبایلی رایگان است که در دنیای World of Warcraft اتفاق می‌افتد، جایی که پلیرها به‌طور استراتژیک نسخه‌های مینیاتوری و کلکسیونی شخصیت‌های نمادین Warcraft را برای گرفتن اهداف و شکست دادن باس‌های دشمن به کار می‌گیرند. هنگامی که از Saraf در مورد آینده‌نگری Warcraft Rumble پرسیده شد، او توضیح داد که آنها می‌خواستند بازی‌ای بسازند که بتواند در گذر زمان مقاومت خوبی از خود نشان دهد، درست مانند Hearthstone و World of Warcraft. او همچنین اشاره کرد که ویژگی‌های منحصر به فرد بازی مانند گیم‌پلی استراتژیک و اکشن و توانایی آوردن نوستالژی از دنیای وارکرفت، آن را به یک تجربه سرگرم‌کننده و جذاب برای پلیرها تبدیل کرده است.

لیون اسمیت و ساراف همچنین در مورد چالش حفظ بازیکنان در بازار بسیار اشباع‌شده موبایل بحث کردند. آن‌ها به اهمیت توجه کردن به نیاز و بازخورد پلیرها و به‌روزرسانی مداوم بازی با ویژگی‌ها و محتوای جدید برای حفظ پلیرها تأکید کردند. هر دو مدیر اجرایی تولید Warcraft Rumble، کیفیت تعاملی منحصر به فرد بلیزارد را برجسته کردند که بازی‌های آن‌ها را از سایرین در صنعت گیم متمایز می‌کند. آن‌ها این مورد را ترکیبی از اشتیاق، همکاری و کمی هویت گیمر موبایل توصیف کردند. ساراف توضیح داد که تمرکز بلیزارد بر کیفیت و تجربه بازیکن، همراه با توانایی آن‌ها برای انطباق و درس‌گرفتن از اشتباهاتشان، چیزی است که باعث موفقیت بازی آن‌ها می‌شود.

Digital Trends هم با ویک ساراف و Frank Pearce، مدیر ارشد توسعه بلیزارد، در مورد آینده فرنچایز Warcraft مصاحبه کرد. آن‌ها در مورد تعامل بین بازی‌های MMO، موبایل و استراتژی بی‌درنگ (RTS) و پتانسیل بازی‌های Warcraft مبتنی بر استراتژی بحث کردند. ساراف اشاره کرد که بحث‌های فعالی در مورد آینده بازی وجود دارد و بلیزارد همچنان در حال تثبیت این برنامه‌ها با راه‌اندازی Warcraft Rumble است.

Warcraft Rumble بازخوردهای مثبت اولیه کاربران را در پلتفرم‌های iOS و اندروید دریافت کرد و بلیزارد مشتاق است تا بر این موفقیت بیفزاید. در دسترس بودن این بازی در سالگردهای مهم پیش رو برای فرنچایز Warcraft، مانند بیستمین سالگرد  World of Warcraft، نشان می‌دهد که بلیزارد برنامه‌های بلندمدتی برای این بازی دارد. ساراف اشاره کرد که آن‌ها در حال بررسی تعامل بین بازی‌های Warcraft هستند و در حال کار روی به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های جدید برای زنده نگه داشتن بازی هستند. در طی مراحل بتا و راه‌اندازی اولیه، بلیزارد تعداد حالت‌های انفرادی و PvE را گسترش داد و حالت‌های خاصی مانند Arclight Surge را برای بازیکنان جدید سخت‌تر کرد.

پست های مرتبط

بازی استاکر 2 نتوانست عملکرد خیلی خوبی را روی پردازنده M4 Max اپل اجرا کند

اجرای بازی Star Citizen به صورت موقت از 22 نوامبر تا 5 دسامبر رایگان خواهد بود

برندگان چهل و دومین دوره جوایز گلدن جوی‌استیک اعلام شد : Black Myth: Wukong بهترین بازی سال شد !