معرفی رسمی ال جی G7  وان و ال جی G7 فیت در IFA 2018

نمایشگاه بین المللی IFA 2018 در برلین شروع به فعالیت کرده است و شرکت ال جی از دو گوشه هوشمند جدید خود با نام های G7 one  و G7 fit رونمایی کرد. جی ۷ وان اولین گوشی هوشمند ساخت این شرکت می باشد که از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ بهره می برد، این در حالی است که جی ۷ فیت و مانند نسل قبل از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ استفاده می کند.

G7 one

جی۷ وان اولین گوشی هوشمند سری G ال جی می باشد که در بخش پردازنده از یک چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده کرده است ، همانطور که گفته شد در نسل های قبل، از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ استفاده شده است، به این ترتیب ال جی دومین شرکت بعد از سامسونگ می شود که تصمیم به استفاده از این نوع پردازنده برای گوشی هوشمند خود گرفته است و البته پیش بینی می شود که lG G7 thinQ  از اسنپدراگون ۸۴۵ بهره خواهد برد.

این محصول جدید با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی QHD با ناچ در بالاترین نقطه صفحه و نسبت تصویر نسبتا بالای ۱۹.۵ به ۹ که نشان دهنده حداکثر کاهش حاشیه کناری می باشد معرفی شد. در قسمت بالایی گوشی سنسور تشخیص چهره، نشانگر اعلان ها و دوربین سلفی ۸‌ مگاپیکسلی دیده می شود. این دوربین سلفی قابلیت عکاسی ۸۰ درجه را دارا است.

جی۷ وان تنها در یک مدل با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و حافظه خارجی با قابلیت ارتقا ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. این گوشی هوشمند از سیستم عامل اندروید اورئو یا همان ۸.۱ پشتیبانی می کند و به احتمال خیلی زیاد در بروز رسانی های جدید قابلیت پشتیبانی اندروید پای را نیز خواهد داشت.

در قسمت پشت گوشی یک دوربین ۱۶ مگا‌پیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 و سنسور اثر انگشت در قمست پایین دوربین اصلی دیده می شود. برای دوربین سلفی نیز همانطور که گفتیم از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 با قابلیت عکسبرداری ۸۰ درجه استفاده شده است .ال جی جی ۷ وان دارای یک باتری متوسط ۳۰۰۰ میلی آمپری با شارژر نسل سوم شارژ سریع می باشد.

G7 fit

جی ۷ فیت از پردازنده قدیمی یعنی اسنپدراگون ۸۲۱ استفاده می کند که به طبع قیمت ارزانتری نسبت به جی۷ وان دارد. جی ۷ فیت بر خلاف جی ۷ وان در یک مدل با رم ۴ گیگابایتی به همراه حافظه داخلی ۳۲‌ گیگابایتی و مدل دیگری به نام جی ۷ فیت پلاس با رم ۶ گیگابایتی به همراه حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. این کمپانی بیان‌ کرده است که حافظه خارجی این گوشی هوشمند قابلیت ارتقا تا ۲ ترابایت را خواهد داشت اما به نظر می رسد این نظر بیشتر به صورت تئوری بوده و به احتمال زیاد با همان حافظه خارجی قابل ارتقا تا ۵۱۲ گیگابایت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و اندروید اورئو از دیگر مشخصات جی ۷ فیت می باشد، دیگر مشخصات گوشی جی ۷ فیت همانند جی ۷ وان می باشد.

قرار است جی ۷ وان در رنگ‌های آبی و مشکی و جی ۷ فیت در رنگ های مشکی و خاکستری در اختیار کاربران قرار بگیرد.

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد