معرفی رسمی دو گوشی Blade A7 پرایم و Blade 10 پرایم شرکت ZTE

بعد از تحریم های اعمال شده امریکا بر علیه شرکت های چینی هواوی و ZTE، مدت ها بود که شرکت ZTE هیچ فعالیت خاصی را از خود نشان نمی داد. این بار بعد از مدت ها شاهد رونمایی دو گوشی هوشمند میان رده Blade A7 پرایم و Blade 10 پرایم این شرکت بودیم. در ادامه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند خواهیم پراخت.

مشخصات Blade A7 پرایم

Blade A7 پرایم با بهره بردن از مشخصات فنی معمولی و البته قیمت بسیار مقرون بصرفه، روانه بازار شد. صفحه نمایش 6.09 اینچی این گوشی هوشمند با توجه به بهره بردن از ناچ واتردراپ، نسبت تصویر 19.5 به 9 را ارائه می کند.

در بریدگی ناچ واترداپ صفحه نمایش نیز شاهد قرار گیری سنسور دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی می باشیم. در قسمت پشتی نیز تنها یک سنسور 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 برای دوربین اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده. در کنار سنسور دوربین اصلی نیز شاهد قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت می باشیم.

از مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده نیز می توان به پردازنده هلیو A22 و نیز رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقاء اشاره کرد. باتری 3200 میلی آمپری در نظر گرفته شده نیز شاید انتخاب قدرتمندی به نظر نرسد اما با توجه به قیمت بسیار ارازن 99 دلاری، انتخاب مناسب و قابل قبولی می باشد.

مشخصات Blade 10 پرایم

اما Blade 10 پرایم به نسبت Blade A7 پرایم، از مشخصات فنی قدرتمند تری بهره مند شده. صفحه نمایش 6.3 اینچی این گوشی هوشمند باز هم به ناچ زیبای واتردارپ مجهز شده است. در بریدگی ناچ واتردارپ نیز شاهد قرار گیری سنسور 16 مگاپیکسلی دوربین سلفی می باشیم.

Blade 10 پرایم به دوربین های اصلی دوگانه ای مجهز شده است. یک سنسور 16 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و نیز سنسور 5 سنجش عمق با گشودگی دریچه درافراگم f/2.2، سنسور های دوربین اصلی دوگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

سنسور حسگر اثر انگشت نیز در قسمت پشتی این گوشی در نظر گرفته شده.  Blade 10  پرایم به پردازنده هلیو P60 مجهز شده. از دیگر مشخصات سخت افزاری نیز می توان به رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی قابل ارتقاء آن اشاره کرد.

همانند Blade A7 پرایم، این گوشی هوشمند نیز از باتری 3200 میلی آمپری بهره مند شده است. Blade 10 پرایم با قیمت 179 دلار، فروش خود را از امروز آغاز کرده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آیپد مینی 7 از یک رم هشت گیگابایتی برای اجرای قابلیت Apple Intelligence بهره می‌برد

هواوی با انتشار HarmonyOS Next با اندروید گوگل خداحافظی می‌کند

زمان انتشار iOS 18.1 همراه با Apple Intelligence مشخص شد