معرفی پاور های جدید Phanteks از سری Revolt Pro

کمپانی Phanteks که در سال های اخیر بیشتر با تولید خنک کننده های خود مشهور شده، از پاور های سری Revolt Pro رونمایی کرد. پاور های جدید Phanteks یک ویژگی قابل توجه دارند و آن هم امکان استفاده آسان دو پاور به صورت همزمان است که می تواند نیاز کاربرانی خاص را برطرف سازد.

پاور های سری Revolt Pro در دو مدل با توان 850 و 1000 وات تولید می شوند و پایداری در سطح سرور به همراه طراحی و امکانات اختصاصی Phanteks در ساخت آنها لحاظ شده است. البته فنتکس از برد های کمپانی SeaSonic بهره می برد که برای کاربران حرفه ای نیازی به معرفی ندارد.

در صورتی که به یک پاور با توان بالا نیاز دارید و توان مورد نیاز شما در بازار وجود ندارد، به کار گیری دو عدد منبع تغذیه می توانید نیاز شما را برطرف سازد. اما استفاده همزمان از دو عدد PSU شرایط و ریسک خاص خود را دارد، اما Phanteks با راهکار خود، این کار را بسیار ساده و با کمترین ریسک کرده است.

راندمان مصرف انرژی 80Plus Gold نشان می دهد که محصولات جدید فنتکس در لود 50 درصد، قادر به ارائه حداکثر راندمان 92 درصدی هستند. به این ترتیب، کاربران حرفه ای فقط 8 درصد اتلاف انرژی را تجربه می کنند که رقم بسیار ناچیزی به شمار می رود. طراحی فول ماژولار در بخش کابل کشی، امکان اتصال کابل های مورد نیاز به منبع تغذیه را فراهم می سازد تا به این صورت از شلوغی درون کیس و بروز مشکل در تهویه هوا و زیبایی اسمبل جلوگیری شود.

پاور 850 وات فنتکس Revolt Pro در تک ریل 12 ولت خود قادر به ارائه 70 آمپر جریان است که این عدد در مدل 1000 وات رقم 83 آمپر را نشان می دهد. همچنین مدار های محافظتی ضروری شامل OCP، OVP، OPP و SCP نیز برای کنترل و جلوگیری از مشکلات احتمالی به کار گرفته شدند. پاور های سری Revolt Pro به همراه خازن های ژاپنی با قابلیت تحمل دمای 105 درجه سانتی گراد و با گارانتی 12 ساله در سراسر جهان در دسترس کاربران حرفه ای قرار می گیرند.

پست های مرتبط

کامپیوتکس 2024 : شرکت Deepcool مدل ارتقایافته‌ای از خنک‌کننده Assassin IV را به نمایش گذاشت

نسل جدید پاورهای MSI ATX 3.0 با کانکتور 16 پین جدید معرفی شدند

چند پاور جدید ATX 3.0 از FSP : نهایت 2500 وات با دو کانکتور 16 پین