معرفی کیس کولرمستر COSMOS C700M

کولرمستر از جدیدترین کیس حرفه ای و ماژولار خود با نام COSMOS C700M رونمایی کرد. کیس های سری COSMOS کولرمستر همواره بهترین گزینه برای کاربران و گیمر های حرفه ای به شمار می روند و این بار C700M با امکانات قابل توجه در ظاهر و باطن، چشم ها را مجذوب خود کرده است.

کیس COSMOS C700M از شاسی حرفه ای ماژولار بهره می برد که به سادگی توسط کاربر قابلیت جداسازی و تغییر وضعیت دارد. کولرمستر سه حالت اسمبل برای شاسی کیس لحاظ کرده که شامل حالت ساده، دودکش و معکوس می شود. کاربران حرفه ای می توانند با توجه به نوع قطعات و سلیقه خود نسبت به تغییر وضعیت شاسی اقدام کنند تا اسمبل آنها بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سه حالت شاسی کیس کولرمستر COSMOS C700M

پس از انتخاب و تغییر شاسی کیس به شرایط دلخواه می توانید از جعبه لوازم جانبی نسبت به نصب اکسسوری مورد نیاز خود اقدام کنید. یکی از ویژگی های قابل توجه و متمایز کیس C700M بهره مندی از پایه و کابل رایزر است تا با سلیقه خود، کارت گرافیک را در حالت افقی یا عمودی نصب کنید. با توجه به پنل شیشه ای درب کناری و نصب کارت گرافیک با استفاده از پایه و کابل رایزر، زیبایی اسمبل شما دو چندان می شود.

نصب کارت گرافیک حرفه ای با استفاده از پایه و کابل رایزر

کولرمستر در بخش های مختلف C700M از نورپردازی RGB استفاده کرده که توسط کلیدهای اختصاصی تعبیه شده روی پنل بالایی کیس، قابلیت شخصی سازی آن وجود دارد. همچنین 4 پورت USB 3.0 Type-A و یک پورت USB 3.1 Type-C به همراه جکهای صوتی روی پنل کیس نصب شده اند.

کیس C700M در مجموع قادر به پشتیبانی از 9 عدد فن در ابعاد مختلف 120 و 140 میلی متر است که سه عدد فن 140 میلی متری در پنل جلو و یک عدد در پنل پشت توسط Cooler Master نصب شده است. ابعاد 651×306×650 میلی متری کیس اجازه نصب خنک کننده پردازنده با ارتفاع 198 میلی متری و کارت گرافیک به طول 490 میلی متر را می دهد. به این صورت می توان ادعا کرد که تمامی کارت گرافیک های حرفه ای و خنک کننده های پردازنده بادی به سادگی درون کیس کولرمستر COSMOS C700M نصب می شوند.

کیس زیبا و ماژولار کولرمستر COSMOS C700M در تاریخ 8 اکتبر و با قیمت 439.99 دلار در امریکای شمالی پیش فروش خواهد شد و پس از این تاریخ نیز در سراسر جهان در دسترس دوستداران برند Cooler Master و علاقمندان کیس های حرفه ای قرار خواهد گرفت.

پست های مرتبط

کامپیوتکس 2024 : شرکت Deepcool مدل ارتقایافته‌ای از خنک‌کننده Assassin IV را به نمایش گذاشت

بررسی کیس کولرمستر QUBE 500

بررسی کیس خاص دیپکول QUADSTELLAR INFINITY