مقایسه بنچمارک گوشی های هوآوی پی اسمارت 2019 و سامسونگ گلکسی A7 2018

بار دیگر زمان مقایسه دو گوشی هوشمند دیگر رسیده است. این بار تصمیم گرفتیم دو محصول میان رده شرکت های قدرتمند سامسونگ و هوآوی را که رقیب های بسیار سرسختی برای یکدیگر می باشند برای شما بازدیدکنندگان عزیز وب سایت بنچیمو در نظر بگیریم. هوآوی پی اسمارت 2019 و سامسونگ گلکس A7 2018 قرار است در آزمون بنچمارک شرکت کنند و باهم خواهیم دید کدامیک از این گوشی های هوشمند امتیاز بهتری را از بنچمارک گرفته شده کسب خواهند کرد.

مقایسه ای نفس گیر  و جالب

خوب همانطور که می دانید هر دوی این شرکت های قدرتمند پردازنده های اختصاصی خود را دارند، هرچند سامسونگ در اکثر محصولات خود از پردازنده اگزینوس اختصاصی خود و پردازنده های اسنپدراگون شرکت کوآلکام بهره می برد  اما هوآوی تنها از پردازنده های Kirin برای گوشی های هوشمند خود استفاده می کند و این دو گوشی هوشمند نیز از این اتفاق مستثنی نیستند.

سامسونگ گلمسی A7 2018

سامسونگ گلکسی A7 2018 در دو مدل با پردازنده های اگزینوس و اسنپدراگون روانه بازار شدند و در این ویدئو از گوشی هوشمند این شرکت با پردازنده اگزینوس 78858 استفاده شده است تا مقایسه خوبی بین پردازنده های اختصاصی این دو شرکت صورت بگیرد.  البته نباید فراموش کنیم که این محصول سامسونگ اولین گوشی هوشمندی بوده است که از سه سنسور برای دوربین اصلی بهره برد هرچند در این آزمایش مشخصات فنی این گوشی های هوشمند خواهند بود که برنده را مشخص خواهند کرد. هوآوی پی اسمارت 2019 نیز از پردازنده Kirin 710 استفاده کرده است.

هوآوی پی اسمارت 2019

بنچمارک های گرفته شده در شرایط یکسان و توسط نرم افزار ANTUTU صورت گرفته است.حال شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم تا ببینیم کدامیک از این گوشی های هوشمند امتیاز بهتری را به خود اختصاص خواهند داد.

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود