مقایسه سرعت هوآوی پی اسمارت و هوآوی پی اسمارت 2019

بسیاری از گوشی های هوشمند بعد از یک ساله شدنشان، جانشینی برای خود در نظر می گیرند و در صورت عملکرد خوب آن دیگر اسم جدیدی برای این گوشی هوشمند در نظر نمی گیرند و تنها سال تولید آن را به انتهای نامش اضافه می کنند، هوآوی پی اسمارت 2019 نیز همین گونه است. جالبت است ببینیم این گوشی بروز رسانی شده در تست سرعت انجام شده به نسبت پی اسمارت چه عملکردی را از خود نشان می دهد.

هوآوی پی اسمارت

تفاوت های هوآوی پی اسمارت و پی اسمارت 2019

بیشترین چیزی که در تست سرعت مهم می باشد مشخصات فنی گوشی های هوشمند بوده است، این دو محصول جدید و بروزرسانی شده هوآوی طبعا از امکانات فنی بهتری به نسبت پی اسمارت قدیمی تر بهره می برد. برای مثال هوآوی پی اسمارت از پردازنده Kirin 659 با توان 2.36 گیگاهرتزی و 3 گیگابایت رم و اندروید اورئو بهره برده است این در حالی است که هوآوی پی اسمارت 2019 از پردازنده Kirin 710 با توان 2.2 گیگاهرتزی و رم مشابه 3 گیگابایتی به همراه سیستم عامل اندروید 9.0 استفاده کرده است.

هوآوی پی اسمارت 2019

قطعا پی اسمارت 2019 با توجه به امکانات بهتر توقع می رود عملکرد بهتری را از خود نشان دهد و البته این آزمایش محک خوبی است تا ببینیم سیستم عامل اندروید بروزرسانی شده تا چه اندازه عملکرد بهتری را از خود نشان می دهد.

شما را به تماشای این ویدئو دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

آموزش آپدیت جدیدترین بایوس مادربردهای گیگابایت تست عملکرد پردازنده

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد