مقایسه سرعت هوآوی پی اسمارت 2019 و نوکیا 7.1

در آخرین تست مقایسه سرعت گوشی های هوشمند که در وب سایت بنچیمو به آن پرداختیم می توان به مقایسه هوآوی پی اسمارت و نوکیا 7.1 اشاره کرد، حال نیز تصمیم گرفته ایم گوشی هوآوی پی اسمارت 2019 نسخه جدید و بروزرسانی شده این گوشی هوشمند را با نوکیا 7.1 یکی از گوشی های بسیار خوب نوکیا مقایسه کنیم.

هوآوی پی اسمارت 2019

بعد از خریداری شدن سهام گوشی های هوشمند نوکیا به وسیله HMD گلوبال واقعا باید اعتراف کرد که این برند معروف و قدرتمند قدیمی جانی تازه گرفت و دوباره توانست در حدی ظاهر شود تا با رقیبان قدرتمند عرصه گوشی های هوشمند رقابت کند. و البته در آینده ای نزدیک اخبار جالب تری از گوشی های هوشمند نوکیا خواهیم شنید که یکی از این اخبار مهیج گوشی نوکیا 9 با 5 سنسور دوربین اصلی می باشد که قرار است نام خود را به عنوان اولین گوشی هوشمند با چنین سنسورهای دوربینی به ثبت برساند.

نوکیا 7.1

مقایسه سرعت هوآوی پی اسمارت 2019 و نوکیا 7.1

همانطور که می دانید تمام گوشی های هوشمند هوآوی از پردزنده تخصصی این شرکت یعنی KIRIN بهره می برند این در حالی است که نوکیا بیشتر تلاش کرده است تا با شرکت کوآلکام در این زمینه همکاری داشته باشد و پرازنده های اسنپدراگون را برای گوشی های هوشمند خود در نظر گرفته است.

همانطو که همیشه سعی داشته ایم گوشی های هوشمندی را برای مقایسه انتخاب کنیم که چالش های بیشتری را به ما نشان دهند این بار هم نیز تصمیم گرفته ایم دو گوشی هوشمند، هوآوی پی اسمارت 2019 با پردازنده KIRIN 710 را با نوکیا 7.1 با پردازنده اسنپدراگون 636 مقایسه کنیم تا ببینیم کدام یک از این دو گوشی هوشمند عملکرد سریعتر و بهتری را از خود نشان می دهد تا آزمایشی جذاب برای پردازنده های اسنپدراگون و KIRIN نیز باشد.

شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

آموزش آپدیت جدیدترین بایوس مادربردهای گیگابایت تست عملکرد پردازنده

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد