مقایسه سرعت گوشی سامسونگ گلکسی A7 2018 و هوآوی میت 20 پرو

گروه بنچیمو تصمیم گرفته از این پس روز های یکشنبه را اکثرا به مقایسه گوشی های هوشمند مختلف اختصاص دهد. از این رو امروز نیز مقایسه ای دیگر را برای شما بینندگان عزیز وب سایت ما در نظر گرفته ایم و این بار مقایسه سرعت گوشی سامسونگ گلکسی A7 2018 و هوآوی میت 20 پرو را به همراه ویدئو برای شما انتخاب کرده ایم.

گوشی هواوی میت 20 پرو

رقابتی کمی ناعادلانه

شاید در نگاه اول به خود بگویید چه کاری است مقایسه دو گوشی هوشمند یکی پرچمدار و دیگری میان رده. اما بهتر است عجول نباشید.

درست که سامسونگ گلکسی A7 2018 یک گوشی هوشمند میان رده می باشد، اما بهترین انتخاب ممکن برای مشخص شدن میزان بهتر بودن پردازنده های 7 نانومتری به نسبت پردازنده های نسل قبلی 11 نانومتری می باشد.

گوشی سامسونگ گلکسی A7 2018

در بنچمارک ها و آزمایشات صورت گرفته همواره پردازنده های 7 نانومتری نسل جدید عملکرد بهتری را از خود نشان داده اند اما بهتر است این بار ببینیم در عمل این گوشی های هوشمند چه عملکردی را از خود نشان می دهند.

هوآوی میت 20 پرو یکی از گوشی های هوشمند خانواده میت 20 بود که خود را به عنوان اولین گوشی هوشمند اندرویدی مجهز به پردازنده 7 نانومتری معرفی کرد.

حال با هم به تماشای این ویدئو می نشینیم تا ببینیم آیا عملکرد پردازنده های 7 نانومتری به همان اندازه که ازشان تعریف شده است خوب خواهد بود یا خیر.

پست های مرتبط

هر دو مدل آیفون 16 پرو و پرومکس اپل با لنز پریسکوپ مجهز می‌شوند

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل باشند

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !