مقایسه طول عمر مفید باتری گوشی های سامسونگ گلکسی M20 و ایسوس زنفون مکس پرو M2

در میان مقایسه های صورت گرفته در وب سایت ما، رویه ای که در پیش گرفته ایم، مقایسه گوشی های هوشمندی بوده که از نظر امکانات فنی در نظر گرفته ده تقریبا نزدیک به هم باشند تا رقابت غیر قابل پیش بینی تر شود. برای مثال، در آزمایشات صورت گرفته برای تست سرعت گوشی های هوشند مختلف سعی شد  تا گوشی ها با پردازنده های جدید 7 نانومتری باهم و گوشی های هوشمند محهز به پردازنده های 11 نانومتری با هم مقایسه شوند تا عدات برقرار باشد. این بار اما طول عمر مفید باتری گوشی های سامسونگ گلکسی M20 و ایسوس زنفون مکس پرو M2 را برای شما بینندگان عزیز به همراه ویدئو در نظر گرفته ایم.

گوشی سامسونگ گلکسی M20

دو گوشی هوشمند با دو باتری قدرتمند

خوب قطعا اولین سوالی که برای شما به وجود می آید دلیل انتخاب این دو گوشی هوشمند برای مقایسه عمر باتری می باشد. باید گفت که این گوشی های هوشمند هر دو از محصولات میان رده شرکت های خود می باشند، و جالب است بدانید که هر دو از باتری های قدرتمند 5000 میلی آمپری بهره برده اند.

تا به الان همه چیز برابر است، اما باتری قدرتمند تنها دلیل یکسان بودن شرایط از نظر عمر باتری نخواهد بود.  تقریبا سوای باتری های در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند بقیه مشخصات فنی نیز شبیه به هم می باشند، اما در این میان حرف آخر را پردازنده های استفاده شده خواهند زد.

گوشی ایسوس زنفون مکس پرو M2

همانطور که می دانید پردازنده های جدید 7 نانومتری علاوه بر عملکرد بهتر به نسبت پردازنده های نسل قبل 11 نانومتری، هدر رفت انرژی بسیار کمتری را دارند، اما این دو گوشی میان رده از پردازنده های نسل قدیمی 11 نانومتری بهره برده اند.

سامسونگ گلکسی M20 از پردازنده اگزینوس 7904 و گوشی هوشمند ایسوس زنفون مکس پرو M2 از پردازنده اسنپدراگون 660 استفاده کرده اند. حال باید دید کدام پردازنده هدر رفت انرژی کمتری را خواهد داشت. در آزمایش صورت گرفته نیست سعی شده از برنامه ها و بازی هایی استفاده شود که بیشترین مصرف انرژی را دارند تا ببینیم کدامیک از این دو گوشی هوشمند مدت زمان بیشتری را به خود اختصاص می دهند.

شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

هر دو مدل آیفون 16 پرو و پرومکس اپل با لنز پریسکوپ مجهز می‌شوند

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل باشند

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !