موتورولا موتو G Stylus 5G معرفی شد

بدون شک در چند سال اخیر، موتورولا در عرصه گوشی های هوشمند میان رده، توانسته است با معرفی محصولاتی مناسب عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد. امروز نیز شاهد رونمایی موتورولا موتو G Stylus 5G به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بودیم که به مشخصات فنی مناسبی نیز مجهز شده بود.

موتورولا موتو G Stylus 5G

طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، طراحی آشنایی می باشد که پیش از این نیز موتورولا از آن بهره برده بود. در نمای رو به رویی موتو G Stylus 5G به صفحه نمایشی 6.8 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسلی از نوع IPS LCD مجهز شده است. برای طراحی صفحه نمایش هم شاهد حضور ناچ اینفینیتی O می باشیم که بریدگی دایره ای شکل ناچ، در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی نیز چهار سنسور دروبین در چیدمانی مربعی شکل کنار یکدیگر قرار گرفته اند. یک سنسور دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دروبین چهارگانه این گوشی هوشمند میان رده را تشکیل می دهند.

موتورولا موتو G Stylus 5G به پردازنده میان رده اسنپدراگون 480 5G شرکت کوالکام با معماری 8 نانومتری مجهز شده است. در کنار عملکرد مناسب و قابل قبول این پردازنده، همانطور که از نامش پیداست توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز دارد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 10 واتی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند.

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد