نسخه بازسازی‌شده بازی Silent Hill 2 در هشتم ماه اکتبر منتشر می‌شود

طرفداران همواره به دنبال نسخه بازسازی‌شده Silent Hill 2 بودند. به نظر می‌رسید این پروژه مقداری به زمان انتشار نزدیک شده بود و با این حال اطلاعات کمی در این زمینه وجود داشت، تا جایی که حتی استودیو مسئول بازسازی این بازی یعنی Bloober Team هم از این وضعیت ناامید به نظر می‌رسید. خوشبختانه، امروز در آخرین مراسم State of Play سونی، نگاهی تازه به بازی جدید Silent Hill و مهمتر از آن، تاریخ انتشار بازی یعنی اکتبر داشتیم.

پس از رویداد State of Play، شرکت کونامی پخش زنده Silent Hill Transmission خود را برگزار کرد که طی آن یک قطعه 13 دقیقه‌ای از بازی Silent Hill 2 جدید را به اشتراک گذاشت. این فیلم بحث‌برانگیز شده، چراکه مطابق با استانداردهای بصری بازی‌های اخیر Resident Evil نیست و به نظر می‌رسد برخی مشکلات عملکردی در آن وجود دارد. با این حال بازی تم خوبی را ارائه می‌دهد و گاهی باعث هیجان‌زده شدن بیننده هم می‌شود. پس از گیم‌پلی بازی Silent Hill 2 نیم‌نگاهی به فیلم Return to Silent Hill هم داریم که به نظر می‌رسد بسیار نزدیک به خود بازی باشد.

پیش‌سفارش‌های بازی بازسازی‌شده Silent Hill 2 اکنون باز است و کسانی که آن را خریده‌اند، ماسک Mira the Dog را دریافت می‌کنند. صاحبان کنسول PS5 همچنین ماسک Robbie the Rabbit را هم دریافت می‌کنند. نسخه Deluxe با هزینه 80 دلاری هم در این میان وجود خواهد داشت که شامل کتاب هنری دیجیتال، موسیقی متن، ماسک Pyramid Head و دسترسی زودهنگام 48 ساعته در صورت پیش‌سفارش بازی می‌شود. بازی بازسازی‌شده Silent Hill 2 در تاریخ 8 اکتبر در پلتفرم‌های PC و PS5 عرضه می‌شود.

پست های مرتبط

نسخه‌های آینده فناوری DLSS انویدیا می‌توانند از هوش مصنوعی برای ساخت تکسچرها، اشیا و کاراکترها استفاده کنند

مایکروسافت به خریداران نسخه Bite Back بازی Redfall بازپرداخت ارائه می‌کند

کنسول Nintendo Switch 2 از بازی‌های زیادی پشتیبانی خواهد کرد