نسخه بازسازی‌شده Resident Evil 4 برای کاربران iPhone 15 Pro چه هزینه‌ای در بر دارد؟

نسخه بازسازی‌شده Resident Evil 4 برای iPhone 15 Pro قرار است که با قیمت 58 پوند عرضه شود. اپل اوایل ماه سپتامبر جدیدترین مدل‌های آیفون را معرفی کرد و اعلام کرد که آیفون 15 پرو بزودی می‌تواند بازی‌ها را با کیفیتی مانند کنسول‌ها اجرا کند. یکی از اولین بازی‌ها که قصد دارد این ادعا را ثابت کند، بازسازی Resident Evil 4 توسط کپ‌کام است که در طول امسال برای این دستگاه به بازار عرضه خواهد شد.

این بازی اکنون برای پیش خرید در فروشگاه iOS در دسترس است، اما تنها برای افرادی است که دستگاه‌های آن‌ها قادر به اجرای آن هستند یعنی iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max و البته برخی مدل‌های iPad Pro و iPad Air . گزارشی ادعا می‌کند که در انگلیس، بازی اصلی رایگان است، اما شامل تعدادی خرید درون‌برنامه‌ای است که یکی از آن‌ها مبلغ 57.99 پوند برای Resident Evil 4 Remake است. بر اساس نقل قول TouchArcade، در App Store آمریکا 59.99 دلار برای این بازی دریافت می‌شود.

از تصویری که خرید درون‌برنامه‌ای 58 پوند را نشان می‌دهد می‌توان حدس زد که نسخه اولیه 700 مگابایتی رایگان فقط نوعی دمو برای نمایش بازی در دستگاه است، پس از آن بازیکنان باید برای دریافت بازی کامل، هزینه را پرداخت کنند. بازی Assassin’s Creed Mirage که در ماه آینده برای کامپیوتر و کنسول منتشر خواهد شد نیز در اوایل سال 2024 برای iPhone 15 Pro عرضه می‌شود، همچنین بازی دیگری از یوبی سافت با نام The Division Resurgence و بازی استودیوی کوجیما پروداکشنز با نام Death Stranding نیز قرار است که عرضه شوند. البته هنوز قیمت این بازی‌ها مشخص نشده است. به نظر می‌رسد این بازی‌ها با قیمت استاندارد کنسول‌ها عرضه خواهند شد.


تراشه Apple A17 PRO سری آیفون 15 پرو از ردیابی‌پرتو یا Ray tracing پشتیبانی می‌کند


اپل اوایل ماه سپتامبر اظهار کرد که پردازنده A17 Pro ارتقای قابل توجهی را به آیفون 15 Pro می‌دهد. با گرافیک 6 هسته ای جدید و neural engine (موتور عصبی) سریعتر، این گوشی تبدیل به یک دستگاه بازی قدرتمند می‌شود که اجازه می‌دهد با گرافیکی خیره‌کننده تجربه بازی در گوشی را به گونه‌ای منتقل کند که تاکنون درصنعت تولید گوشی این‌چنین چیزی دیده نشده است. سریبالان سانتانام، معاون گروه مهندسی سیلیکون اپل، گفت: «ما ویژگی‌های جدیدی را به کارت گرافیک اضافه کرده‌ایم، مانند mesh shading که به بازی‌ها این امکان را می‌دهد تا با صرف نیروی کم‌تر محیط‌های دقیق‌تری را ایجاد کنند. و برای اولین بار، ما ray tracing سخت‌افزاری را داریم که بیشترین سرعت رهگیری پرتو را در میان هر تلفن همراه دیگری دارد.»

پست های مرتبط

طبق یک پژوهش جدید 53% از گیمرها بازی‌های تک‌نفره را ترجیح می‌دهند

تحلیلی بر مشخصات RTX 5090 و RTX 5080 انویدیا پیش از معرفی رسمی

پردازنده Core Ultra 7 265K در چند هسته ای سریعتر از 14900K و 14700K