نسخه جدید سیستم عامل نینتندو سوییچ منتشر شد

نسخه جدید سیستم عامل نینتندو سوییچ منتشر شد

نسخه جدید سیستم عامل نینتندو سوییچ با طراحی ظاهری جدید و امکانات متنوع به تازگی در دسترس کاربران قرار گرفته است. سیستم عامل جدید nOS به ویژگی های جدیدی مجهز شده که تاکنون در هیچ کنسول بازی قابل حملی وجود نداشت که از این موارد می توان به قابلیت نوشتن یادداشت و برنامه ریزی روزانه اشاره کرد.

قابلیت شخصی سازی قابل توجهی برای نسخه جدید سیستم عامل نینتندو سوییچ ارائه شده که با استفاده از آنها می توانید محیط nOS را بر اساس سلیقه شخصی و نیاز خود تغییر دهید. در حقیقت به روز رسانی جدید برای کنسول بازی قابل حمل Nintendo این محصول را به یک کامپیوتر شخصی قابل حمل با صفحه نمایش کوچک، اما با کیفیت تبدیل کرده است. نقاشی کشیدن، نوشتن متن، انجام محاسبات با استفاده از ماشین حساب، برنامه ریزی روزانه و مواردی از این قبیل، توجه کاربران را از یک کنسول بازی قابل حمل به دستگاهی با قابلیت های متعدد متمرکز کرده است.

به هر حال با توجه به ویژگی های جدید در نظر گرفته شده برای نسخه جدید سیستم عامل نینتندو سوییچ، به مدتی زمان برای پیدا کردن تنظیمات شخصی و بهره گیری از امکانات جدید نیاز دارید تا در نهایت بیشترین لذت را از این کنسول بازی قابل حمل ببرید. برای خرید بازی های کنسول Nintendo Switch می توانید مبلغ بسیار کمتری را در مدت محدود بپردازید و این یک هدیه ارزشمند به شمار می رود. برای این منظور می توانید بازی های مورد علاقه خود را با قیمت 1.99 دلار یا یورو خریداری کنید.

کاربران آمریکایی تا روز 16 فوریه برای خریداری بازی ها با قیمت 1.99 دلار یا یورو فرصت دارند و کاربران ساکن در قاره اروپا تا روز 26 فوریه زمان دارند. باید به این نکته اشاره کنیم که در حالت عادی برای خریداری بازی های کنسول نینتندو سوییچ باید مبلغ قابل توجه 39.99 دلار یا یورو بپردازید. در نسخه جدید سیستم عامل Nintendo Switch امکاناتی از جمله گزینه های سفارشی سازی زیبا، ابزارهای قابل اعتماد جدید، طراحی ظاهری جذاب و یک بازی پازل سرگرم کننده در نظر گرفته شده است.

پست های مرتبط

هیده‌آکی ایتسونو شرکت بازی‌سازی CAPCOM را ترک کرد

بازی نمادین چندنفره Wizard101 روی کنسول عرضه خواهد شد

مروری بر مشخصات فاش‌شده کنسول PS5 Pro پس از رویداد Gamescom 2024