نسخه موبایل Call of Duty به زودی برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر میشود

تعداد موبایل گیمرها این روزها بیشتر از هر زمان دیگری است و توجه ناشرین بازی ها نیز به این پلتفرم، بسیار زیاد شده است. اکتیویژن را که همه گیمرها با سری بازی های Call of Duty میشناسیم، به عنوان آخرین تلاش به منظور گسترش این فرنچایز در پلتفرم های مختلف، نسخه موبایل این عنوان زیبا را برای سیستم عامل های اندروید و iOS منتشر خواهد کرد. Call of Duty بدون شک یکی از برترین و بزرگترین فرنچایزهای دنیای بازی است که البته در گذشته چندین نسخه از آن برای موبایل منتشر شده است اما نسخه ای که در راه است، با تمامی نسخه های پیشین متفاوت خواهد بود.

Call of Duty Mobile برای بازی کردن به صورت رایگان عرضه میشود بنابراین از این حیث سیستمی شبیه به فورت نایت و PUBG خواهد داشت. اما از سیستم پرداخت درون برنامه نیز برخوردار است و مطمئنا آیتم هایی در بازی وجود دارند که برای خرید آنها، کاربر باید مبلغ مشخصی را بپردازد. نسخه موبایل عنوان Call of Duty با همکاری Tencent Games توسعه داده شده است. این کمپانی چینی سال گذشته Call of Duty: Legends of War را به طور انحصاری برای کشور چین توسعه داده بود بنابراین همکاری برای نسخه جدید موبایل با اکتیویژن چندان غافل گیر کننده نیست.

تریلری هم از بازی Call of Duty Mobile منتشر شده که نشان میدهد از جدیدترین عنوان اکتیویژن در عرصه بازی های چند نفره آنلاین در سبک FPS باید چه انتظاراتی داشته باشیم. این عنوان با نرخ 60 فریم بر ثانیه قابلیت اجرا دارد. برای مدتی بسیار طولانی، امکان بازی کردن به عنوان شخصیت های نمادین Captain Price و Ghost از قسمت Modern Warfare یکی از خواسته های بزرگ طرفداران بازی بوده است. همچنین نقشه ها و اسلحه های سری های قدیمی تر نیز در نسخه موبایل Call of Duty قرار خواهند داشت.

به عنوان فقط یک بازی چند نفره، مشخص نیست که اکتیویژن قصد دارد تا با نسخه موبایل کال آو دیوتی به عناوینی مانند فورت نایت و PUBG حمله کند اما به نظر میرسد هدف اکتیویژن بیشتر رقابت با الکترونیک آرتز و عنوان پرطرفدار Apex Legends خواهد بود.

پست های مرتبط

آزمایش تخریب گوشی آیفون 16 پرو مشخص کرد که تراشه A18 پرو کوچک‌تر از A17 پرو شده است

تا پایان ماه ژوئن سال 2024 پلی‌استیشن 5 به تعداد 61.7 میلیون واحد و ایکس‌باکس سری X|S به اندازه 28.3 میلیون واحد فروش داشته‌اند

کنسول پلی‌استیشن 5 پرو بهترین سیستم برای اجرای بازی GTA VI در زمان عرضه اولیه خواهد بود