نسخه Beta 2.2 اندروید 15 منتشر شد

یک هفته پس از اینکه گوگل دومین نسخه بتا اندروید 15 خود را عرضه کرد، نسخه بتا 2.1 هفته بعد با یک اصلاح کوچک عرضه شد. اکنون این شرکت به‌روزرسانی بتای جدیدی را ارائه کرده است.

بتا 2.2 خود را از بتا 2.1 برای اصلاح همه‌جانبه برخی از اشکالات متمایز می‌کند، چراکه به‌روزرسانی قبلی بر یک ویژگی فضای حریم خصوصی خاص متمرکز شده بود. گوگل از زمانی که نسخه بتا برای اولین بار عرضه شد، سعی در رفع این مشکلات داشته است. نسخه بتا 2.2 با بسیاری از پیشرفت‌های عمده برای دستگاه‌های پیکسل عرضه شد. فضای حریم خصوصی اکنون کاملاً کاربردی است و مسائل مربوط به NFC و کیف پول در نظر گرفته شده‌اند.

آپدیت جدید اندروید 15 با بیلد AP31.240426.023 ارائه می‌شود و قرار است برای گوشی‌های زیر در دسترس باشد:

  1. پیکسل 6 و 6 پرو
  2. پیکسل 6a
  3. پیکسل 7 و 7 پرو
  4. پیکسل 7a
  5. پیکسل فولد
  6. تبلت پیکسل
  7. پیکسل 8 و 8 پرو
  8. پیکسل 8a

این به‌روزرسانی گسترده 58 مگابایت حجم دارد، در حالی که به‌روزرسانی قبلی تنها با حجم 12.12 مگابایت ارائه شد. نسخه جدید مشکل حذف برنامه‌ها در فضای خصوصی را در هنگام اولین استفاده برطرف کرد. حتی با وجود اینکه تأثیر به‌روزرسانی 2.2 بالاست، احتمال دارد که گهگاه باگ‌هایی هم داشته باشد. به خاطر داشته باشید که پایداری بیلدهای اندروید 14 فعلی هم حتی بی‌نظیر است. با این حال، این نسخه اندروید 15 ویژگی‌های اضافی خوبی را برای تجربه کاربری راحت‌تر ارائه می‌کند.

این پچ برخی از مشکلات، از جمله نقش کیف پول از نظر عملکرد پرداخت NFC، اصلاح حالت مشاهده NFC، حذف ویدیوهایی با رنگ سبز که از HDR ده بیتی استفاده می‌کردند و رفع مشکلات پایداری سیستم و اتصال بهتر را ارائه می‌کند. به‌روزرسانی OTA (مستقیم) به زودی برای افرادی که در برنامه Pixel Beta ثبت‌نام کرده‌اند در دسترس خواهد بود. البته اگر خیلی مشتاقید، می‌توانید همین حالا هم به صورت دستی آن بروز کنید.

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد