نمره 3 از 10 وب سایت iFixit برای تعمیر پذیر بودن گلکسی اس 10 پلاس

وب سایت iFixit یکی از برترین وب سایت ها در زمینه کالبد شکافی گجت ها، این بار به پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 پلاس نمره 3 از 10 را برای تعمیر پذیر بودن اهدا کرده است.

سامسونگ مدتی است که پرچمداران جدید خودش را از خانواده گلکسی اس 10 معرفی کرده است. پرچمدارانی که از بدو ورود به بازارهای جهانی با بررسی های داغ روبرو بوده و کمتر کسی است که از این پرچمداران اطلاعات دقیقی نداشته باشد. این بار وب سایت iFixit هر سه عضو از خانواده گلکسی اس 10 را کالبد شکافی کرده است.

این وب سایت برای تعمیر پذیر بودن خانواده گلکسی اس 10 نمره 3 از 10 را اهدا کرده است. نمره ای که نشان از تعمیر پذیر بودن سخت این پرچمداران دارد. وب سایت iFixit دلیل این نمره پایین را متصل بودن پورت USB Type-C به برد اصلی گوشی می داند. البته تعمیرکاران برای دسترسی به قطعات داخلی باید شیشه جلو و پشت دستگاه را با وسواس و زحمت بسیار جدا سازند و پس از آن باتری چسبیده به بدنه را جدا کنند. هرچند برای دستیابی به بسیاری از بخش ها باید از پس چسب های سخت برآیند.

البته وب سایت iFixit ماژولار بودن قطعات و دسترسی راحت به پیچ ها را به عنوان یک نکته مثبت در مورد تعمیر پذیر بودن خانواده گلکسی اس 10 عنوان کرده است.

پست های مرتبط

آموزش آپدیت جدیدترین بایوس مادربردهای گیگابایت تست عملکرد پردازنده

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد