هدست Apple Vision Pro دارای آخرین نسخه تراشه M2 خواهد بود

طبق شایعات اخیر، هدست واقعیت ترکیبی Apple Vision Pro دارای آخرین نسخه تراشه M2 خواهد بود که منجر به بهبود عملکرد گرافیکی خواهد شد.

هدست Apple Vision Pro با قیمت 3499 دلار عرضه خواهد شد. این هدست دارای یک پردازنده 8 هسته‌ای و یک کارت گرافیک 10 هسته‌ای است که برای راه‌اندازی دو صفحه نمایش 4K microLED ضروری است. پردازنده کمکی R1 هم احتمالاً بخشی از سربار پردازش را از M2 می‌گیرد و به این تراشه فضای کافی برای انجام کارهای فشرده‌تر می‌دهد.

هدست Apple Vision Pro دارای یک حسگر پیچیده و یک جفت دوربین با وضوح بالا است که بیش از یک میلیارد پیکسل در ثانیه را به نمایشگرها منتقل می‌کند. این سیستم به ردیابی دقیق سر و دست و نقشه‌برداری سه‌بعدی کمک می‌کند. این دستگاهِ دوتراشه‌ای که با تراشه قدرتمند M2 خود visionOS را اجرا می‌کند، الگوریتم‌های بینایی پیشرفته کامپیوتری را اجرا می‌کند و گرافیک خیره‌کننده‌ای را با کارایی باورنکردنی ارائه می‌دهد. تراشه کاملاً جدید R1 به طور خاص به پردازش ورودی از دوربین‌ها، حسگرها و میکروفون‌ها و پخش تصاویر به نمایشگرها در عرض 12 میلی‌ثانیه برای نمایشی تقریباً بدون تأخیر اختصاص دارد.

هدست Apple Vision Pro عملکردی بالا را با دو تراشه خود به اجرا خواهد گذاشت. تراشه M2 و تراشه R1 با هم کار می‌کنند تا راهی فراگیر برای تجربه سرگرمی خوبی را ایجاد کنند. این دستگاه می‌تواند هر اتاقی را به یک سینمای شخصی تبدیل کند به صورتی که ابعاد فیلم‌ها، نمایش‌ها و بازی‌ها را گسترش دهد و در این میان با قابلیت Spatial Audio احساس واقعی را به شما بدهد. با پیکسل‌های بیشتر از یک تلویزیون 4K برای هر چشم، کاربران می‌توانند از محتوای خیره‌کننده در هر کجا که هستند لذت ببرند، چه در یک پرواز طولانی در هواپیما باشند و چه روی کاناپه در خانه دراز کشیده باشند.

هدست Apple Vision Pro دو ساعت عمر باتری خواهد داشت، اما کاربران می‌توانند در صورت اتصال به برق هم از این دستگاه استفاده کنند. هدست Apple Vision Pro برای کمک به محافظت از حریم خصوصی کاربران و کنترل آن‌ها روی داده‌های خود طراحی شده است. این دستگاه وعده ویدئویی را می‌دهد که می‌تواند با رزولوشن 4K واقعی با رنگ‌های گسترده ارائه شود. به طور کلی، 12 دوربین، پنج میکروفون، و مجموعه‌ای پیچیده از سنسورها وجود دارد که با هم کار می‌کنند تا تجربه‌ای بی‌نظیر با واقعیت ترکیبی ایجاد کنند.

پست های مرتبط

دلایلی که آیفون 16 پرو احتمالاً با فضای ذخیره‌سازی 2 ترابایتی عرضه شود

گوشی OnePlus 13 احتمالاً اوایل ماه اکتبر عرضه شود و اولین گوشی باشد که تراشه Snapdragon 8 Gen 4 را در خود جای می‌دهد

کارکنان ارشد اینتل استارتاپ AheadComputing را با تمرکز روی معماری هسته RISC-V راه‌اندازی کردند