هوآوی پی اسمارت پلاس 2019 با سنسور های دوربین بیشتر و قدرتمند تر

هوآوی پی اسمارت پلاس 2019

یکی از گوشی های بسیار پر طرفدار شرکت هوآوی، پی اسمارت بود که این شرکت چینی بعد از بازخورد خوبی که از سمت کاربران دریافت کرد تصمیم گرفت مدل بهبود یافته این گوشی هوشمند را با نام هوآوی پی اسمارت 2019 رونمایی کند، اما گویا دوباره هوآوی دست به بروزرسانی جدید برای این محصول خود زده. هوآوی پی اسمارت پلاس 2019 نسخه جدید بروزرسانی شده این گوشی هوشمند می باشد که باهم به تغییرات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند به نسب نسل قبلی آن خواهیم پرداخت.

سنسور های دوربین با طراحی شبیه به گوشی هوآوی پی 30

در حالی که پی اسمارت 2019 از دو سنسور  13+2 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی بهره می برد، پی اسمارت پلاس 2019، نه تنها از تعداد سنسور های بیشتر بلکه از سنسور های قدرتمند تری نیز استفاده کرده، سنسور 24 مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمقی برای عکسبرداری سه بعدی، برای دوربین اصلی سه گانه این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. اما معماری عمودی در نظر گرفته شده برای سنسور های دربین اصلی این گوشی هوشمند شباهت بسیار زیادی به هوآوی پی 30، پرچمدار آینده این شرکت دارد.

مشخصات دیگری چون، صفحه نمایش 6.21 اینچی با رزولوشن 1080+ پیکسلی، پردازنده کایرین 710 به همراه باتری 3400 میلی همانند نسل قبلی این گوشی هوشمند، برای هوآوی پی اسمارت پلاس 2019 در نظر گرفته شده است.

سوای سنسور های دوربین قدرتمند در نظر گرفته شده، قابلیت بسیار کارآمد حالت عکاسی شب نیز به سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند اضافه شده. چنین قابلیتی باعث می شود تا سنسور های دوربین این گوشی هوشمند قابلیت ثبت تصاویری با کیفیت بسیار مناسب در نور کم و در شب، مخصوصا با توجه به نویز های موجود در نور کم و شب، را داشته باشند.

قابلیت عکاسی حالت شب در نظر گرفته شده برای گوشی هوآوی پی اسمارت پلاس 2019

اطلاعات دقیق از قیمت تعیین شده و تاریخ رونمایی این گوشی هوشمند مشخصن نشده، اما نسل قبلی این گوشی یعنی هوآوی پی اسمارت 2019 با قیمت 250 یورویی روانه بازار شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد