هوآوی P30 Pro با دوربین چهارگانه اصلی: طراحی قاب پشتی مشکوک

هوآوی برای مدل قبلی سری P گوشی های هوشمند خود یعنی P20 Pro از سه سنسور برای دوربین اصلی استفاده کرده بود، طبعا همگان انتظار حداقل دوربین اصلی سه گانه را برای هوآوی P30 Pro داشتند ولی گویا این گوشی هوشمند قرار است از چهار سنسور برای دوربین اصلی بهره ببرد.

بسیاری از گوشی های هوشمندی که قرار است در سال میلادی جدید رونمایی شوند در همان نیمه اول سال و حتی زودتر قرار است معرفی شوند. هوآوی P30 Pro هم از این اتفاق مستثنی نیست، حدس میزنیم نمایشگاه MWC برای معرفی رسمی این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد.

قاب پشتی در نظر گرفته شده برای هوآوی P30 Pro

در طراحی این قاب جدید در قسمت پشت ما فقط بریدگی بزرگ را مشاهده می کنیم. چنین بریدگی برای قرار گرفتن چهار سنسور دوربین اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. در مورد این طراحی، نکات بسیار جالبی ذهنمان را درگیر کرده است.

در طراحی تصویر قاب در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند که در تصاویر زیر مشاهده می کنید هیچ بریدگی برای قرار گرفتن فلش  LED دوربین دیده نمی شود. و اما نکته جالب تر که حدس های بسیاری در رابطه با آن زد!!!!!

ما هیچ بردیگی را برای در نظر گرفتن سنسور اسکنر اثر انگشت در قسمت پشت گوشی مشاهده نمی کنیم. خوب طبق آخرین اخبار منتشر شده هوآوی برای گوشی های هوشمند خود حق استفاده از نمایشگر های اینفینی O اولد را نخواهد داشت و از طرفی سنسور اسکنر اثر اگشت در صفحه نمایش تنها برای صفحات اولد امکان پذیر می باشد.

اگر اطلاعات بالا را کنار هم بگذاریم تنها به این نتیجه می رسیم که سنسور اسکنر اثر انگشت در قسمت کناری گوشی در نظر گرفته خواهد شد.

سراغ نظریه دوم می رویم

با کمی دقت می بینیم که ناچ در نظر گرفته شده برای هوآوی P30 Pro همان ناچ واتر دراپ معروفی می باشد که اپو R17 از آن بهره برده است. طبعا هوآوی نمی تواند برای این گوشی هوشمند خود از ناچی دقیقا همانند اپو استفاده کند و از طرفی شاید هوآوی قصد دارد با استفاده از یک ناچ واتر دراپ مانندی ولی کوچکتر از آن، صفحه نمایشی اولد را برای P30 Pro در نظر بگیرد.

با توجه به در نظر نگرفتن محل قرار گیری سنسور اسکنر اثر انگشت در قسمت پشت گوشی، احتمال این هم وجود دارد هوآوی با استفاده از این طراحی جدید از صفحه نمایشی اولد برای این گوشی هوشمند استفاده کند، تا بتواند از قابلیت سنسور اسکنر اثر انگشت در قسمت صفحه نمایش بهره ببرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود