هوآوی Y7 Pro 2019 بصورت رسمی معرفی شد: ظاهری مشابه P smart 2019، مشخصات فنی متفاوت

همانطور که می دانید هوآوی دومین شرکت پرفروش گوشی های هوشمند در بازار جهانی می باشد و رقابتی تنگاتنگ با سامسونگ برای کسب رتیه اول فروش دارد. دقیقا یک روز بعد از معرفی رسمی هوآوی پی اسمارت 2019 برای بازار اروپا حال نوبت به گوشی هوشمند جدید دیگری از این شرکت رسیده است. هوآویY7 Pro 2019 نیز بصورت رسمی امروز در تایوان معرفی شد.

طراحی و صفحه نمایش

در نگاه اول Y7 Pro 2019بسیار شبیه به پی اسمارت 2019 می باشد اما وقتی که سراغ مشخصات داخلی و دوربین های استفاده شده برای این گوشی هوشمند می رویم تفاوت های این دو محصول تازه وارد هوآوی را می فهمیم. هوآوی برای این گوشی هوشمند خود تصمیم به استفاده از ناچ واتر دراپ گرفته است، و گویا بعد از صفحات نمایش اینفینیتی O که هوآوی برای nova 4 و honor v20 استفاده کرد، این صفحات نمایش با ناچ واتر دراپ هستند که مدنظر این شرکت چینی می باشد.

صفحه نمایش 6.26 اینچی LCD با رزولوشن اچ دی پلاس به همراه نسبت تصویر 19 به 9 برای این گوشی هوشمند جدید هوآوی در نظر گرفته شده است.

دوربین

سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای Y7 Pro 2019 همانند دوربین های اصلی پی اسمارت 2019 می باشد و از دوربین دوگانه اصلی مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمقی برای عکاسی سه بعدی بهره برده است.

اما سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است که قوی تر از سنسور 8 مگاپیکسلی پی اسمارت 2019 می باشد.

مشخصات داخلی

چیپست خوب و مناسب اسنپدراگون 450 برای Y7 Pro 2019 در نظر گرفته شده است که به نسبت پی اسمارت 2019 از پردازنده قدرتمندتری بهره برده است. این گوشی هوشمند قرار است تنها در یک مدل با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابابتی روانه بازار شود، البته قابلیت ارتقاء حافظه داخلی به وسیله میکرو اس دی نیز ممکن می باشد.

مشخصات دیگر

هوآوی برای این گوشی هوشمند جدید خود باتری قدرتمند 4000 میلی آمپری را در نظر گرفته است و از نکته های جالب این گوشی هوشمند عدم بهره بردن از سنسور اسکنر اثر انگشت می باشد، هوآوی به جای استفاده از چنین قابلیتی، سنسور اسکنر چهره سه بعدی را برای امنیت این گوشی هوشمند در نظر گرفته است و معتقد است سنسور اسکنر چهره امنیت بالاتری به نسبت سنسور اسکنر اثر انگشت دارد.

قیمت و تاریخ عرضه

با توجه به تک مدل بودن این گوشی هوشمند قیمت بسیار مناسب 170 دلاری برای Y7 Pro 2019 در نظر گرفته شده است که واقعا باید اغراق کرد چنین گوشی هوشمندی با چنین امکاناتی که به آن ها پرداختیم، قیمت بسیار مناسبی برایش در نظر گرفته شده است. پیش فروش این گوشی هوشمند نیز از 5 ژانویه آغاز خواهد شد و گویا قرار است یک اسپیکر بلوتوث نیز به عنوان هدیه با خود به همراه  داشته باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد