هواداران GOT به سیم آخر زدند: جمع آوری امضا برای بازسازی فصل هشتم!

از زمان آغاز فصل پایانی سریال پرطرفدار گیم آف ترونز، حواشی پیرامون هر قسمت از این سریال بیشتر و بیشتر شده است. بازی تاج و تخت به عنوان یکی از برترین سریال های تاریخ تنها یک اپیزود تا پایان فاصله دارد و این در حالیست که فصل پایانی این سریال برای عده کثیری از طرفداران آن ناامید کننده بوده است. شدت انتقادات بعد از قسمت “شب طولانی” اوج گرفت. جایی که به عقیده عده زیادی از طرفداران و منتقدان، یک جنگ ناامید کننده را بین زندگان و مردگان شاهد بودیم و مرگ شاید پیش پا افتاده نایت کینگ، ترسناک ترین شخصیت این سریال که آتش شکایات را شعله ور تر کرد.

·        اخطار: متن زیر، قسمتی از اپیزود پنجم سریال را لو میدهد!

بعد از شب طولانی، امیدها به قسمت های باقی مانده از این سریال بسته شد و تعدادی از طرفداران صبر پیشه کردند تا بلکه قسمت های بعدی بتواند در حد و نام گیم آف ترونز ظاهر شود. قسمت 5 همان قسمتی بود که باید انتقادات مرتبط با قسمت چهارم را خاموش میکرد اما این قسمت شاید از برخی جنبه ها، فاجعه آمیزتر از جنگ بزرگ ابتدایی بود. نظر شخصی خود را در مورد این قسمت عنوان نمیکنیم و در این مورد به امتیازی که راتن تومیتوز، یکی از منابع معتبر امتیاز منتقدین به قسمت پنجم سریال اعطا کرده اشاره میکنیم که پائین ترین امتیاز داده شده توسط این وب سایت در میان تمامی قسمت های سریال گیم آف ترونز بوده است.

توضیح و تفسیر این اپیزود در این مطلب نمیگنجد اما همان طور که احتمالا از بازخوردهای پیرامون قسمت پنجم متوجه شدید، انتقادات بیشتر از قبل شده است. طرفداران گیم آف ترونز منتظر قسمتی بودند که در آن علاوه بر یک جنگ تمام عیار، به شخصیت های مهم بیشتر پرداخته شود تا اینکه صرفا شاهد یک دیوانگی، ویرانی و قتل عام باشند!

اکنون هزاران تن از طرفداران گیم آف ترونز در اقدامی جالب کمپینی به منظور جمع آوری امضا برای بازسازی فصل آخر این سریال راه انداخته اند و به خاطر نارضایتی از فصل آخر، از شبکه HBO تقاضا دارند فصل آخر را مجددا بسازند. این درخواست در سایت Change.org با عنوان “بازسازی فصل هشتم گیم آف ترونز با نویسندگان شایسته” ایجاد شده است و تاکنون بیش از 200 هزار نفر آن را امضا کرده اند و تعداد امضا کنندگان نیز دائما رو به افزایش است.

در توضیحات این کمپین، David Benioff و D.B Weiss نویسندگانی غیر شایسته و غیر قابل اعتماد خوانده شده اند و در ادامه عنوان شده است که فصل آخر باید شایسته سریال و منطقی باشد. انتقادات از اپیزود پنجم که The Bells نام داشت در حالی صورت گرفته این قسمت با 12.5 میلیون بیننده، رکورد بیشترین بازدید از این سریال را شکست. قسمتی که در آن شاهد تبدیل شدن دنریس تارگرین به “ملکه دیوانه” که همواره او را به عنوان ملکه ای که طرفدار آزادیست و با ظلم مبارزه میکرد مشناختیم که نتیجه این دیوانگی، کشته شدن بسیاری از افراد بیگناه و در آتش سوختن مقر پادشاهی شد. پیلو اسبک، ستاره نقش یوران گریجوی در مصاحبه ای در واکنش به بازخوردهای منفی فصل آخر گفته است که عده ای از مردم عصبانی هستند و عده دیگری بسیار خرسند. به عقیده وی، همه تمام تلاش خود را برای سریال انجام داده اند.

با توجه به هزینه هنگفت ساخت سریال، بسیار بعید است که این کمپین نتیجه ای داشته باشد. به هر حال خوب یا بد، تنها یک قسمت پایانی از گیم آف ترونز باقی مانده که دوشنبه آینده، میلیون ها طرفدار سریال به تماشای آن خواهند نشست و با آن وداع خواهند کرد.

پست های مرتبط

نسخه‌های آینده فناوری DLSS انویدیا می‌توانند از هوش مصنوعی برای ساخت تکسچرها، اشیا و کاراکترها استفاده کنند

مایکروسافت به خریداران نسخه Bite Back بازی Redfall بازپرداخت ارائه می‌کند

کنسول Nintendo Switch 2 از بازی‌های زیادی پشتیبانی خواهد کرد

1 دیدگاه

عامر اردیبهشت 31, 1398 - 11:50 ق.ظ
به نظرم عدد امضا برای تقاضا رو بروزرسانی کنید. من الآن چک کردم و عدد ۱.۳ میلیون رو دیدم.
دیدگاه بگذارید