هواوی نوا 5Z با دوربین های اصلی چهارگانه و صفحه نمایش اینفینیتی O

پیش از این شاهد رونمایی نوا 5i به عنوان جذیذترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بودیم. این بار اما در جدیدنرین اخبار منتشر شده هواوی قصد دارد گوشی هوشمند میان رده دیگری را با نام نوا 5Z با مشخصات فنی قابل قبولی روانه بازار کند. در ادامه به مشخصات فنی منتشر شده از این گوشی هوشمند میان رده خواهیم پرداخت.

در تصاویر منتشر شده دوباره شاهد در نظر گرفته شدن چهار سنسور برای دوربین های اصلی یک محصول میان رده هواوی می باشیم. طراحی مربعی شکلی برای قرار گیری سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده. چنین طراحی را برای اولین بار در گوشی های هوشمند خانواده میت 20 شاهد بودیم.

یک سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی به همراه یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای تصویر برداری از اجسام در فاصله نزدیک در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای هرچه بهتر شدن تصاویر پرتره سنسور اصلی، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این گوشی میان رده را تشکیل خواهند داد.

باز هم هواوی از صفحه نمایشی با طراذحی ناچ اینفینیتی O بهره برده. باز هم با توجه به ممنوعیت استفاده از صفحات نمایش اولد مجهز به ناچ اینفینیتی O، هواوی صفحه نمایشی از جنس IPS LCD را برای این محصول جدید خود در نظر گرفته است.

در قسمت بریدگی دایره ای ناچ صفحه نمایش شاهد قرار گیری سنسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی خواهیم بود. هواوی در کنار این مشخصات قابل قبول، نوا 5Z را به جدیدترین پردازنده میان رده خود یعنی Kirin 810 مجهز کرده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد