هیدئو کوجیما می گوید شایعه ساخت Death Stranding 2 کاملا بی اساس است

بازیساز پرحاشیه و محبوب هیدئو کوجیما شایعه ساخت عنوان Death Stranding 2 را کاملا بی پایه و اساس خواند.

رشته مرگ در انحصار گوگل استادیا؟

ماه گذشته شایعه ای از سوی Google Stadia منتشر شد که خبر از ساخت Death Stranding 2 می داد. به گفته مدیران گوگل این عنوان می توانست در انحصار Stadia باشد. در آن زمان، این داستان سوالاتی را برانگیخت، زیرا سونی مالک حقوق بازی Death Stranding است و ظاهراً دنباله آن در حال ساخت است.

کوجیما اکنون تایید کرده است که این شایعه در آخرین قسمت پادکست او یعنی Brain Structure، صحت ندارد. در این قسمت کوجیما و جف کیگلی در مورد شایعات و نحوه انتشار اخبار جعلی صحبت می ‌کنند و یکی از موضوعاتی که مطرح می ‌شود این داستان درباره دنباله Google Stadia برای Death Stranding  است که کوجیما به سرعت آن را رد می‌ کند.

کوجیما در مورد این موضوع گفت: من برای مدت طولانی با فیل هریسون رابطه خوبی داشتم، از زمان Metal Gear Days  که او در اروپا بود. شایعه ای مبنی بر اینکه  Death Stranding، علاوه بر این یک دنباله، در دست ساخت بود. این که رشته مرگ 2 عنوانی انحصاری برای گوگل باشد، بی ‌اساس است. من هرگز به فیل درباره اینکه بخواهم دنباله‌ای برای Death Stranding بسازم چیزی نگفته‌ام. نمی‌دانم چه کسی این نوع اطلاعات را از کجا آورده است.”

پس از اینکه کوجیما صحت این شایعه را تایید کرد، کیگلی پرسید که آیا کوجیما هرگز به این فکر می کند که در مورد این شایعات توییت کند و آنها را تایید کند. کوجیما در پاسخ گفت که توئیت کردن در مورد این خبر برای پاک کردن آن فقط یک “بازی بی پایان گربه و موش” است و اگر او تلاش کند، مردم کلمات او را دستکاری می کنند.

اگرچه شایعه ساخت دنباله ای برای Death Stranding در Google Stadia قطعا نادرست است، اما این لزوماً به این معنی نیست که اصلاً دنباله ای اتفاق نمی افتد. نورمن ریدوس، بازیگر شخصیت اصلی بازی  Death Stranding، سام پورتر بریجز، قبلاً ادعا کرده بود که دنباله‌ای در حال کار در طول مصاحبه است، اما ظاهراً برای Stadia نیست.

پست های مرتبط

کنسول پلی‌استیشن 5 پرو بهترین سیستم برای اجرای بازی GTA VI در زمان عرضه اولیه خواهد بود

یک تست بنچمارک از کنسول پلی‌استیشن 5 پرو افزایش محدوده رزولوشن پویا را نشان داد

پلی‌استیشن 5 پرو به طور رسمی معرفی شد : عرضه در 7 نوامبر با قیمت 699.99 دلار