واترکولر های جدید Corsair اوج سکوت و زیبایی

کمپانی خوشنام Corsair از نسل جدید خنک کننده های مایع سیکل بسته خود با نام Hydro H100i Pro رونمایی کرد. خنک کننده مایع جدید کرس ایر در یک مدل با رادیاتور 240 میلی متری تولید می شود و همانند بسیاری از تجهیزات امروزی به نورپردازی RGB مجهز است. نورپردازی RGB در دو عدد فن 120 میلی متری و بلاک پردازنده مشاهده می شود که نمای جذابی از خنک کننده جدید Corsair ارائه می دهد. جذابیت واترکولر H100i Pro در صورت استفاده در کیس های مجهز به پنل شفاف چند برابر می شود و به طور حتم دوستانتان با دیدن کامپیوتر شخصی شما شگفت زده خواهند شد.

فن های به کار رفته از نوع ML120 PWM هستند که علاوه بر نورپردازی RGB، از بلبرینگ های مغناطیسی با قابلیت جداسازی و نصب آسان بهره می برند. به این صورت اگر کامپیوتر شخصی شما در معرض گرد و غبار قرار دارد، به سادگی می توانید پره های فن را جدا کرده و آنها را بشوئید. فن های ML120 PWM و پمپ واترکولر توسط نرم افزار اختصاصی Corsair iCUE قابل کنترل هستند و یکی از جذاب ترین ویژگی های H100i Pro، شخصی سازی سیستم نورپردازی است.

سرعت چرخش فن ها در محدوده 400 تا 2400 دور در دقیقه RPM قرار دارد و یک پروفایل ویژه نیز توسط کمپانی سازنده لحاظ شده است. نام این پروفایل Zero RPM است. در صورت فعال سازی این پروفایل، روند چرخش فن ها متوقف می شود و در صورت افزایش دمای پردازنده، چرخش فن ها آغاز خواهد شد.

کرس ایر در طراحی و ساخت خنک کننده جدید خود، اصل سکوت را به خوبی رعایت کرده و میزان نویز در فن ها و پمپ واتر کولر به شدت تحت کنترل است. با این وجود، در عملکرد H100i Pro اختلالی به وجود نمی آید و طبق ادعای کمپانی سازنده، شرایط مناسب برای کنترل دمای پردازنده های جدید و قدیمی مهیاست. واترکولر 240 میلی متری Corsair H100i Pro با قیمت 120 دلار و گارانتی 2 ساله در بازار های جهانی عرضه می شود.

کرس ایر همچنین دو خنک کننده جدید دیگر با نام های H115i Pro با رادیاتور 280 میلی متر و قیمت 140 دلار و H150i Pro با رادیاتور 360 میلی متری و قیمت 170 دلار را در دسترس علاقمندان قرار داده است.

پست های مرتبط

پنج دلیل که چرا باید پاور باکیفیت انتخاب کنیم

پردازنده Core Ultra 9 285K تا 26 درصد سریعتر از 14900K در بنچمارک V-Ray

لیست قیمت پردازنده‌های Core Ultra 200 اینتل فاش شد